האירוע בגג האולם. צילום עיריית פתח תקוה

על גג האולם: הופסק אירוע בסגולה שהתקיים בניגוד להנחיות

נגד בעל המקום ייפתחו הליכים משפטיים. במבצע האכיפה של השיטור העירוני והמשטרה נתפסו גם משליכי פסולת בשטחים פתוחים ומרססי גרפיטי

פורסם בתאריך: 22.11.20 16:38

מבצע אכיפה נרחב נערך ביום שלישי בפתח תקוה, במהלכו נסגר אירוע שהפר את כללי הקורונה. המבצע נערך בשיתוף השיטור העירוני ומשטרת פתח תקוה, כאשר אל הצוותים בשטח התלווה ראש העירייה, רמי גרינברג.
במסגרת מאמצי העירייה לשמירה על פתח תקוה כעיר ירוקה, פעלו הצוותים לסגירת אירוע בגג אולם באיזור צומת סגולה שהפר את הנחיות  הקורונה. האירוע התקיים תוך סיכון ממשי למשתתפים בו ועל כן בעל המקום עוכב בתחנת המשטרה ויפתחו כנגדו הליכים משפטיים.
בנוסף, בשעה 1:00 לפנות בוקר תפסו הצוותים באותו אזור תחנת מעבר פיראטית להשלכת פסולת. במקום נתפסו הכלים אשר פרקו פסולת בשטח ויפתחו הליכים כנגד האחראים. בהמשך לפעילות הנ"ל, נתפסו גם שלושה מרססי גרפיטי בשעת מעשה במרכז העיר. לאחר תיעוד המעשה, יצאו הצוותים אל השלושה וקנסו אותם. במקביל יפתח כנגדם הליך פלילי והליך אזרחי על השחתת רכוש ציבורי.
בעירייה מציינים שבתקופה האחרונה נערכים מידי לילה מבצעי אכיפה כנגד מפרי הנחיות הקורונה, אופנועים בלתי מורשים, אירועי וונדליזם ורעש בגינות הציבוריות וכן כנגד משליכי פסולת בשטחים פתוחים.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אני מברך את צוותי השיטור על מבצע מוצלח מאוד אשר הביא לתפיסת מרססי גרפיטי, משליכי פסולת בשטחים פתוחים וכן לסגירת אולם אירועים שפעל בניגוד להנחיות הקורונה וסיכן את שלום הציבור. בשל הפעילות המתבצעת בנושאים אלו מידי לילה, אנחנו מצליחים לצמצם את הפשיעה בעיר באופן משמעותי. לא נתפשר על אכיפת הסדר במרחב הציבורי וכל עבריין אשר מסכן את שלום הציבור או פוגע במאמצים שלנו לשמור על עיר נקיה ויפה, ייתפס בסופו של דבר. לאור חשיבות הנושא, אני אמשיך להוביל את הצוותים גם בשעות הקטנות של הלילה בכדי לשמור על איכות חיי התושבים ובריאותם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר