איילת שחר ז"ל
איילת שחר ז"ל

אולי הייתם עדים לתאונה בה נהרגה איילת שחר?

לפני כשבועיים נהרגה איילת שחר, תושבת שכונת נווה גן, ברחוב מבצע קדש בבני ברק אחרי שסיימה רכיבה על האופניים שלה. בני המשפחה מחפשים עדים לתאונה: "היא הייתה מאוד אחראית, לא ברור לנו מה קרה שם"

פורסם בתאריך: 26.9.17 15:31

איילת שחר ז"ל, בת 37 במותה, הייתה בדרכה ביום שישי לפני שבועיים בחזרה לביתה שבשכונת נווה גן בפתח תקווה אחרי אחרי שסיימה לרכב בפארק הירקון. ברחוב מבצע קדש בבני ברק לכיוון שכונת אם המושבות, נהגת רכב פגעה בה בחוזקה והיא נהרגה במקום. בני משפחתה מחפשים עדים לתאונה, על מנת לנסות לקבל מידע על הרגעים האחרונים שלה.

"התאונה התרחשה ביום שישי ה-8 בספטמבר בשעה 10:50", מספר אחיה ליאור. "איילת חצתה במעבר חצייה בדרכה הביתה ונהגת רכב פגעה בה בחוזקה והיא נהרגה במקום. פינו אותה במהירות, אבל לא היה לה סיכוי מאחר וזו הייתה פגיעה רב מערכתית".

לדבריו איילת, שהייתה רווקה, אימצה את הרכיבה כתחביב. "היא רכבה על אופניים רגילות ולא חשמליות, היא היתה ממוגנת עם קסדה וכל מה שצריך כדי לשמור על בריאותה. אנחנו מנסים להבין מה קרה. איילת היא בחורה מאוד אחראית, היא יועצת ארגונית במקצועה, אהובה ואדיבה ולכן לא מובן לנו מה התרחש במקום ואנחנו מנסים לברר את זה".

האח מספר, שגם אביהם נהרג לפני חמש שנים בתאונת עבודה באנגולה. "יש לנו אחות עם צרכים מיוחדים, שאיילת היתה מחבורת אליה ותמכה בה. לאדם רגיל שמאבד שני אנשים קרובים זה קשה ובטח למישהי עם צרכים מיוחדים".

ניתן ליצור קשר עם ליאור בטלפון: 052-9273532

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר