החניות במרכז פסג"ה
החניות במרכז פסג"ה

חוצפה: במרכז פסג"ה "נכסו" לעצמם חניות שלא כחוק

מי החליט לנכס למרכז פס"גה בכפר גנים ג' חלק מהחניות הסמוכות למתחם שלא כחוק? במרכז אומרים: "זו החלטה של העירייה". בעירייה מגיבים: "הנושא הובהר מול פסג״ה. השלטים יוסרו והחניה במתחם תהיה זמינה לכולם"

פורסם בתאריך: 27.9.17 16:46

למי שייכות החניות של מרכז פסג"ה בשכונת כפר גנים ג'?

תושבים שמגיעים למרכז לפיתוח סגלי הוראה הנמצא בקומפלקס גני ילדים ברחוב העצמאות פינת בן גוריון בפתח תקווה, הופתעו לגלות שלטים בהם נכתב כי מספר חניות שייכות לבאי המרכז. בעלי רכבים שחנו במקום אף הופתעו לגלות, כשחזרו לרכבם, שהושאר עבורם פתק על חלון ובו נכתב שמדובר בחניה פרטית וכי במידה וייחנו במקום שוב רכבם יגרר.

"כבר לפני שלושה ימים בשעות הצהריים חשבתי שראיתי שלטים על הקיר שזו חניה פרטית, אבל עזבתי את זה", אומרתת דיקלה הופמן, אמא לילד הלומד בקומפלקס הגנים. "ברגע שהתברר שכך הם נוהגים החלטנו להעלות את הנושא. התקשרתי למוקד 106 של העירייה, שם ציינו בפניי שהשלטים האלו לא חוקיים ולא תקפים מכיוון שאין שם תמרור. מדובר בשטח עירוני ציבורי וכל עוד לא סגרו אותו פיזית הם לא יכולים לשמור את החניות האלו לאף אחד, אין להם שום זכות. במוקד 106 אמרו לי שאין דרך לאכוף את השלטים הללו ושלא יחולקו דוחות למי שיחנה שם. יש שם מספר גני ילדים באותו המתחם ומגיעים לשם הורים שמורידם את הילדים בבוקר או לוקחים אותם אחר הצהריים ואין להם היכן לחנות ממילא. אז לקחת חלק מהחניות הקיימות בצורה לא חוקית זו לא דרך".

מבדיקה מול מזכירות מרכז פסג"ה עולה כי לטענתם, דווקא העירייה היא זו שהציבה במקום את השלטים. "אכן זו חנייה שלנו, אך זו הוראה של העירייה", נאמר בשיחת הטלפון. "המבנה שלנו ששייך לעירייה והם החליטו לקחת חלק מהחניות לטובת המרכז. זו החלטה של העירייה, ולא אנחנו החלטנו על כך. אם במוקד העירוני אומרים שלא יינתנו דוחות, אז צריך לבדוק זאת מול ההנהלה".

תגובת העירייה: "הנושא הובהר מול פסג״ה. השלטים יוסרו והחניה במתחם תהיה זמינה לכולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שגר בכפר גנים ומצטער על כך

    המרכז הזה פסג"ה לא היה צריך להיות כאן בשכונה בכלל. כל תהליך קבלת ההחלטות בעיריה הזו פסול ורקוב מהיסוד

  2. אזרח שמאז ביחס המכפיר

    ידיעתכם שהיום ברוב חוצפתה תלה המרכז שלטים אלו בחזרה במהלך הבוקר, וכאחד שגר בשכונה מיום הקמתה מכיר את מגרש החניה הזה הציבורי עוד מימיו כנדרש עפר לא מרוצף ובטח לאחר שריצפו אותו לפני השלוש שנים.
    עובדת המרכז שיצאה לחניון בבוקר פשוט התווכחה עם ההורים שהסיכוי את ילדיהם לגן בבוקר עם השומר ואף איתי על כך שזוהי זכותה והיא נתמכת מהעירייה שכן חניות אלו נבנו עבורה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר