אורי זבידה ליד קברו של אביו, דוד ז"ל

"אבא היה צדיק נסתר". הלך לעולמו דוד זבידה

דוד זבידה נפטר לאחר שנאבק במשך שנים במחלה קשה. הבן אורי מספר: "הוא חלה בשנת 2015 ונתנו לו בסך הכל חודשיים לחיות. בעקבות השמחה שלו והרצון לחיות, הוא החזיק עוד שנים רבות ולכן חשוב תמיד להיות בשמחה"

פורסם בתאריך: 10.1.21 15:43

לפני כחודש נפטר דוד זבידה בגיל 72 ממחלה קשה. בנו אורי, פעיל חברתי בפתח תקוה, עדיין מתקשה לעכל מות אביו היקר. "אבא שלי השאיר לי מסורת ומורשת של לשמח ולעשות למען האחר באהבה ומתוך הנשמה", מספר אורי בכאב, "במהלך השבעה ובחודש שחלף, אני כל הזמן שומע דברים חדשים על היותו צדיק, על כך שהוא עשה עוד ועוד דברים למען האחר. אבי היה צדיק נסתר ולראיה הוא נפטר בשבת קודש".

אורי זבידה עם אביו דוד ז"ל

הוא מציין כי אביו אהד את קבוצת הכדורגל הפועל רמת השרון והקבוצה כיבדה את זכר אביו בדקת דומייה. "בשנים האחרונות אבי מאוד סבל אבל למרות זאת, הוא לא הראה לאף אחד וסבל בשקט", אומר אורי, "הוא החזיק מעמד בזכות השמחה שלו ולא הרגישו שהוא חולה. גם כשהוא עבר טיפולים, הוא ביקש ממני לחכות קצת ובמקום לנוח ולהתחזק, הוא העדיף ללכת ולחזק את המטופלים האחרים. אבא הלך לי מהר מידי וצעיר מידי ולצערי לקראת הסוף הוא ממש סבל ואני לא הצלחתי לעזור לו, אלא רק לעמוד מהצד. הוא עזר להרבה אנשים, למשפחות נזקקות, ילדים אותם הסיע במונית והכל בשקט ובצנעה. לאחר מותו הסתבר לי מרבנים גדולים שהוא נפטר בתאריך י"ט בכסלו, תאריך שהוא קדוש לאנשי חב"ד. הוא חלה בשנת 2015 ונתנו לו בסך הכל חודשיים לחיות. בעקבות השמחה שלו והרצון לחיות, הוא החזיק עוד שנים רבות ולכן חשוב, תמיד להיות בשמחה".

הוא מבקש להודות לד"ר שחם עדי אבולעפיה, הרופאה האישית של אביו ז"ל במרכז דוידוף, שליוותה אותו לאורך כל הדרך ואף הגיעה להיפרד ממנו.

יהי זכרו של דוד זבידה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חי

    ת.נ.צ.ב.ה האוהד מספר אחד של רמת השרון עוד כשהקבוצה היתה בליגה ג'. זוכר שהיה אחראי על המקהלה ביציע , " אחד בלירה או לה או לה "…
    תמיד עם חיוך ושמחת חיים כשהסיגריה היתה מונחת לו על השפתיים בזוית….

  2. תמרי

    מבינה לליבך גם אני איבדתי אבא, עד היום אני בוכה עליו ובצדק ….
    יהי זיכרו ברוך , אמן ואמן !!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר