זירת פיצוץ הבלון צילום דוברות הצלה פתח תקוה

המשטרה חשפה כי הפיצוץ שהיה אתמול ברחוב גוטמן אירע במהלך עיבוד סמים

בפיצוץ נפצע אדם כבן 30, שעל פי החשד ניהל במקום יחד עם זוגתו מעבדת סמים

פורסם בתאריך: 10.1.21 16:11

עדכון אחרון: 11.1.21 11:35

המשטרה חשפה כי הפיצוץ שהיה אתמול אחר הצהרים בדירה ברחוב גוטמן בפתח תקוה, אירע על פי החשד במהלך עיבוד סמים במעבדת סמים שפעלה בבית. בפיצוץ נפצע בינוני גבר כבן 30 שפונה לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר. מהמשטרה נמסר כי אתמול בשעות הצהריים התקבל דיווח במשטרה אודות פיצוץ שארע ברחוב גוטמן בפתח תקוה ובמקום נמצא פצוע.
בחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי במקום ניהל הפצוע ביחד עם זוגתו מעבדה בה רקחו תרכובות של סמים ובמהלך ערבוב החומרים ארע פיצוץ שגרם לפציעתו של החשוד באורח בינוני. בעוד החשוד נעצר ופונה לבית החולים, בת הזוג שנכחה במקום, נעצרה אף היא והיום תובא לביהמ"ש השלום בפ"ת לדיון בהארכת מעצרה.

אתמול דווח על שריפה שפרצה כתוצאה מפיצוץ. מכיבוי אש נמסר אתמול כי אחר הצהרים התקבלו קריאות על פיצוץ מדירה ועל עשן שנראה ברחוב גוטמן בעיר. ארבעה צוותי כיבוי יצאו למקום והבחינו כי בדירה היה פיצוץ נפחי מגז בישול ובמקום פצוע במצב בינוני מכוויות. לוחמי האש ביצעו פעולות ניתוק גז ואוורור הדירה וכן סריקות אחר דליפות גז במקום. מדוברות איחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה העניקו סיוע ראשוני לגבר ואשה שנפצעו בינוני וקל ובהמשך הועברו הפצועים לבית החולים. דוד הרפז, חובש באיחוד הצלה, מסר: "מדובר בגבר ואשה שסבלו מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו להם סיוע ראשוני. צוותי כיבוי פעלו בזירה לכיבוי הלהבות ובדיקת הנסיבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר