מתנס עין גנים צילום גלעד דור

חסרה רק חניה: אחרי שנים של ציפייה שכונת עין גנים התחדשה במתנ"ס

כבר במהלך החודש הקרוב צפויות להיפתח במרכז הקהילתי מגוון סדנאות לילדים, נוער ומבוגרים. "לא היה שום הגיון שבשכונה ותיקה כשלנו, לא יהיה מקום לקיים חוגים ואירועים, בדומה לשכונות אחרות בעיר", אמר תושב השכונה

פורסם בתאריך: 9.6.21 08:16

בהפנינג משפחתי חגיגי נחנך אתמול (שלישי) מרכז הפיס הקהילתי ברחוב האילנות שבשכונת עין גנים. עבור תושבי השכונה, מהוותיקות בעיר, אשר חיכו בציפייה למתנ"ס שכונתי קרוב לבית, מדובר ביום חג של ממש. המתנ"ס החדש, אשר הוקם על חורבות מבנה ציבור ישן שעמד במקום, עתיד להתחיל לפעול במיידי. "היה פה צורך אקוטי במרכז קהילתי", מציין תושב השכונה, "לא היה שום הגיון שבשכונה ותיקה כשלנו, לא יהיה מקום לקיים חוגים ואירועים, בדומה לשכונות אחרות בעיר".

באירוע נכחו תושבים רבים מהשכונה, שנהנו מהפנינג משפחות עם מופע חיות אקזוטיות, מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, דוכני משחק ומזון. לצד השמחה ושביעות הרצון הרבה, נשמעו גם קולות נוספים של תושבים שבירכו על פתיחת המתנ"ס אך התלוננו על כך שבנייתו התעכבה רבות. טענה נוספת הייתה על כך שאין חנייה מסודרת, וכן נשמעו טענות בנוגע למקום המתנה מרווח לבאי המקום.

"זה מרגיש שעשו פה מעט מדי מאוחר מדי", אומרת תושבת המתגוררת בקרבת המתנ"ס החדש. "במשך שנים לא היה כאן מרכז קהילתי ונאלצנו לנסוע לשכונות אחרות, כדי שלילדים יהיו חוגים אחר הצהריים. בינתיים הילדים שלי גדלו ועבורם המרכז כבר לא רלוונטי, אני מקווה שלפחות למבוגרים יהיה היצע חוגים ראוי".

"זה מבורך שנותנים מענה קרוב לבית", מוסיף תושב השכונה מהרחוב הסמוך, "אבל מה עם מחשבה על חנייה מסודרת למבקרים? מדוע לא הקימו חניון כבר במהלך הבנייה? הרי בנו את המקום מאפס. האם המבקרים אמורים לחסום את החניות של השכנים? מדובר באיזור שכבר היום יש בו מצוקת חנייה".

רמי גרינברג וגיא אליהו בטקס גזירת הסרט במתנס החדש צילום דוברות העירייה

כבר במהלך החודש הקרוב צפויות להיפתח במרכז הקהילתי מגוון סדנאות לילדים, נוער ומבוגרים, במהלך הקיץ תצא ממנו הקייטנה של מקפ"ת, "קייטנה על גלגלים", ובשנה הבאה עתידים להיפתח חוגים רבים לטובת תושבי השכונה.

מעיריית פתח תקווה נמסר בתגובה: "לאחר שנים של בקשות בנושא, ראש העיר עם כניסתו לתפקיד פעל כדי לענות על הצרכים השונים שהעלו תושבי עין גנים ובתוכם הקמת מרכז קהילתי בעלות של מיליוני שקלים. המרכז החדש כולל אולם רב תכליתי גדול, חדרי פעילות, מטבחון ואזורי פעילות רחבים לרווחת וטובת תושבי השכונה ששנים ציפו לו. מדובר במרכז שמטרתו לשרת את תושבי השכונה הגרים באזור ולצד פתרונות החניה שקודמו עד כה, יבחנו על פי הצורך פתרונות נוספים. כפי שהיה בעבר, ראש העיר ימשיך את קיום הסיורים בשכונה והפגישות עם התושבים ויתן מענה לצרכים השונים שעולים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר