רמי גרינברג וירון קדושים צילומים זאב שטרן
רמי גרינברג וירון קדושים צילומים זאב שטרן

גרינברג בוואטסאפ: "קדושים גורם נזק לערך הדירות" | קדושים: "לא אגרר לרמה הזו"

על רקע ראיון של קדושים בערוץ 12 על תופעת הטרמיטים בעיר, יצא ראש העירייה נגדו בהאשמה מפתיעה. קדושים: "אלו הכפשות חסרות בסיס ודברים שעלולים לגרום להסתה"

פורסם בתאריך: 14.6.21 08:40

פעיל הציבור משכונת הדר גנים, ירון קדושים, יוצא נגד דברים שכתב עליו ראש העירייה רמי גרינברג בקבוצת וואטסאפ שכונתית. קדושים אומר כי מדובר בהכפשה והסתה וראש עירייה לא צריך להתנהג כך. לדברי קדושים, הדברים שכתב גרינברג באו בעקבות ראיון איתו באחת ממהדורות החדשות על תופעת הטרמיטים בעיר. בשיחה עם מלאבס אמר קדושים: "קיבלתי הבוקר צילומי מסך מחברים רבים מאחת הקבוצות שראש העירייה הוציא אותי מהן ובגלל שאני לא שם הוא מרשה לעצמו לכתוב דברי הסתה והכפשות כלפיי כאוות נפשו".

בקבוצה, אשר הוקמה על ידי אחד מתושבי השכונה ומנוהלת כיום, בין היתר, על ידי ראש העירייה, העלו חלק מהתושבים את קטע הוידאו בו התראיין קדושים ותשאלו במי מדובר. לאחר שתושב כתב שקדושים היה מחובר לשלטון הקודם בעיר, כתב תושב אחר: "לשון הרע לא מכובד, לא צריך להשמיץ אותו ולא אף אחד, זו לא מטרת הקבוצה". ואז האשים גרינברג את קדושים בהאשמה המפתיעה של הורדת ערך הדירות בשכונה וכתב: "להכפיש לא צריך אבל לא צריך לגרום נזק עצום לערך הדירות של אלפי תושבים בלי סיבה רק בגלל שמשהוא משועמם ותאב פרסום. בושה".

הדברים שכתב גרינברג בוואטסאפ

"זה לא נעים ולא נחמד לשמוע הכפשות חסרות בסיס ודברים שיכולים לגרום להסתה נגדי, בטח לא מראש העירייה בעצמו", הגיב קדושים, "אבל המבט שלי הוא אל העתיד ואיכות חיי שכניי תושבי העיר. איני איש פוליטי גם אם זה בסדר להיות ובאופן קבוע מנסים לגרור אותי לשיח נמוך ולהכפשות ואני סופג בדומיה ובכאב. אין לי זמן לזה. אולי יש סיבה לפאניקה ולדמגוגיה וזו מחמאה כשזה בא מראש העירייה. שיבושם לו ושיהנה. אני מכבד אותו בכל זאת. אני מתרחק משיח שאינו מקצועי כמו מאש ולא אגרר לרמת השיח הזו. יש לי משימות אדירות על הראש ובראשן המאבק על הצמתים בחזן שלמה והושע. הציבור מאוחד מאחורי מטה המאבק ללא שום מטרה פוליטית. שום הכפשה לא תפלג אותו במאבק על עתיד השכונה. נאבקתי עם חבריי על סירקין גם בתקופת ראש העיר הקודם ברוורמן איתו הייתי ביחסים מצויינים והשגנו הישג כביר. בעזרת השם נצליח ובעזרת השם גם העירייה תבין שאנחנו ידידים וכדאי לשלב ידיים כי המטרה היא העיר ואיכות החיים כאן ולא פוליטיקה".

מלשכת ראש העירייה נמסר: "זעקות הקוזאק הנגזל של האינטרסנט הפוליטי לא ישנו את העובדה כי בראיון שקידם בשבוע שעבר מול חברת החדשות של ערוץ 12, הוא שיקר והכפיש את שכונת הדר גנים. בכדי לקדם את עצמו, הוא עושה נזק כלכלי ותדמיתי לשכונה ולתושבים ובחוסר אחריות משווע דבריו עשויים להוריד את ערך הדירות בשכונה – כאשר מאחוריהם אין כל סיבה אמיתית. תושבים רבים התרעמו על הראיון המדובר ומוטב כי יתבעו את קדושים על הנזקים שגרם. דקות התהילה שלו בערוץ 12 נערכו כיומיים לאחר מועד מעוף הכלולות של הטרמיטים – מעוף שנמשך למספר שעות בלבד. למרות שיום קודם לראיון לא נרשם אירוע חריג דומה בשכונת הדר גנים, האינטרסנט הפוליטי התראיין, תחת הטייטל "תושב הדר גנים" באייטם שעסק ב-"מתקפת הטרמיטים בשכונת הדר גנים" ואמר בין היתר את הדברים הבאים: "איך שמתחיל החשכה כל השכונה נכנסת לסגירת חלונות, הדלקת מזגנים וננעלים." וכן "התחושה של האנשים שהם קמים מחר בבוקר ואין בית" – אימרות שיקריות לחלוטין אשר מכפישות את תדמית השכונה וזורעות פאניקה מיותרת בקרב הציבור. ראש העיר ותושבים רבים אחרים לא יכלו להשלים עם שקריו של האינטרסנט הפוליטי והתגובה של ראש העיר אכן תאמה את המציאות. הניסיון, לכאורה, של גורמים כאלו ואחרים להכפיש את העיר וכפועל יוצא להוריד את ערך השכונות כדי לקבל זמן מסך – לא תצלח והיא תתקל בתגובה עניינית הולמת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תושב עצבני ומיואש

    במקום להדביר את הטרמיט ההודי שתקף רבנ מהעיר, והתושבים עשויים לאבד את כל רכודם וטף את ביתם, מתעסקים בפוליטיקה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא בשביל זה אני משלמת ארנונה.
    שיטפל בתופעת הטרמיטים במקום להתנהל בכוחניות.
    ביבי הלך. גם בעיריה יש בחירות

  3. תושבת מאוכזבתתתת ממש!

    איזה תגובה מלשכת ראש העיר.
    תגובה חסרת ממלכתיות ולגופו של אדם ולא לגופו של עניין.
    בושה!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר