הצפות במרכז העיר בפתח תקווה. צילום מסך מסרטון שצילם רפי זוכאים
הצפות במרכז העיר פתח תקוה. צילום רפי זוכאים

צפו: היורה הגיע לעיר, "מרגיש כמו ונציה בשיא הגשם"

גשם שמשמעותי ראשון בפתח תקווה: תושבים מדווחים על הצפות ברחוב רבקה גרובר וברחוב חובבי ציון ככל הנראה בעקבות סתימה של מערכת הניקוז

פורסם בתאריך: 9.10.17 11:00

אחרי שאתמול ירד טפטוף קל ברחבי העיר שגרם להפסקות חשמל בעקבות תקלה בקו מתח גבוה, גשם משמעותי ראשון לחורף הזה נרשם ברחבי פתח תקווה, כמו גם ברוב חלקי הארץ, החל משעות הבוקר. בחלק מרחובות העיר מדווחים על הצפות.

תושבי כפר גנים דווחו שהגשם אמש גרם בעיקר ללכלוך על הרכבים, אבל הבוקר הגשם משמעותי יותר. ברחוב רבקה גרובר מדווחים התושבים על תקלה במערכת הניקוז שגרמה להצפה בשטח החול סמוך. ברחוב חובבי ציון נקוו הצפות בצידי הרחוב, וזאת מאחר וככל הנראה, תעלות הניקוז עדיין אינן פתוחות לחלוטין ולא מנקזות את הגשם כראוי.

בסרטון שצילמו הסוחרים במרכז העיר ניתן לראות את המים שמקשים על ירידה מהמדרכה לכביש ולהיפך.

יו"ר סוחרי רחוב חובבי ציון, רפי זוכאים: "רוב החנויות במרכז העיר, כולל שלי, ללא חשמל כרגע. המצב ככה כבר בערך חצי שעה, וזה די מצחיק כי עמודי התאורה דולקים ורק החנויות לא. אין תאורה ואין מזגנים ואי אפשר לתפקד. שהתחיל הגשם החלה הצפה ממש מהר, כרגע המים התנקזו, ויש שלוליות גדולות בכל מיני קטעים ברחוב".

גם בשכונת מחנה יהודה דיווחו התושבים על המצב ברחובות בגלל הגשם: "העיר מרגישה כמו ונציה בשיא הגשם", אומרת ליאורה לייבוביץ. "נסעתי לקניות וראיתי את המים. כנראה כי כמו כל שנה לא פתחו את התעלות. עכשיו נשארו שלוליות ותעלות מים שמקשות על הליכה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר