עדיאל תורתי
עדיאל תורתי ז"ל

12 שנות מאסר לצעיר שהורשע בניסיון רצח של עדיאל תורתי בפתח תקוה

אלירן אסקסיאס הורשע גם בשיבוש הליכי משפט והשמדת ראיה. שלושה נאשמים, אחד מהם קטין, חברו יחדיו כדי לרצוח את תורתי שגופתו נמצאה בחורשה בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 27.7.21 13:51

בית המשפט המחוזי מרכז, גזר על אלירן אסקיאס עונש של 12 שנות מאסר בפועל, עונש מאסר על תנאי, ופיצוי כספי בגובה בסך 80,000,  לאחר שבמסגרת הסדר טיעון הורשע על פי הודאתו בניסיון רצח של עדיאל תורתי מפתח תקוה, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, אסקיאס ביחד עם הנאשמים הנוספים בפרשה, קארו גבוריאן וקטין נוסף, שהו יחד עם עדיאל תורתי ז"ל ביחידת דיור בעיר פתח תקוה. הארבעה צרכו יחדיו משקאות אלכוהוליים וסמים מסוכנים מסוג קוקאין. קארו חשד במנוח כי "הלשין" על מיקומה של יחידת הדיור אותה רצה להסתיר וזאת בשל פעילותו הפלילית, כאשר על רקע זה החליטו השלושה להרוג את המנוח.

מכתב האישום המתוקן עולה כי חלקו של אסקיאס כלל מכות לעבר המנוח באמצעות רגליו ואגרופיו, דקירות באמצעות סכין וכן באמצעות שבר בקבוק זכוכית בחלקים שונים בגופו של המנוח, וכמו כן הניח את רגלו בחוזקה על צוואר המנוח בעודו שכוב ומדמם, ואז כרך סביב צוואר המנוח חולצה במטרה לחנקו. לאחר שאסקיאס וחבריו סברו כי הביאו למותו של המנוח, הותירו אותו שכוב על הרצפה, עזבו את המקום והחלו בפעולות להשמדת ראיות והעלמתו של המנוח במטרה להימלט מעונש. במהלך שעות הערב והלילה למחרת חזרו הנאשמים עם שניים נוספים ליחידת הדיור כדי לנקות את המקום ולאסוף את הראיות המפלילות. בנוסף, הצטיידו הנאשמים ושניים נוספים באת חפירה על מנת לחפור קבר למנוח ולהעלימו. הם חפרו יחד קבר למנוח באדמת חורשה סמוכה ליחידת הדיור בעומק חצי מטר, הוציאו את פח האשפה כשהמנוח בתוכו והובילו אותו לחורשה. אחר כך הם השליכו את המנוח לתוך הקבר, דחסו את גופתו לתוכו וכיסו אותו בחול ובענפים שהיו במקום על מנת שלא יהיה ניתן לאתרו.

כתוצאה מהמעשים נגרמו למנוח פצעי דקירה וחתכים רבים בראש, בצוואר, בגב ובגפיים העליונים. בנתיחה שנעשתה בגופו של המנוח נמצאו אלכוהול וכן רמות קטלניות של קוקאין. נבהיר כי נוכח ממצאי הנתיחה בכתב האישום המתוקן (בזהה לכתב האישום המקורי, לא צוין כי מותו של המנוח נגרם כתוצאה ממעשיו של הנאשם ושותפיו.

יש לציין כי המשפט כנגד שני הנאשמים הנוספים בעבירת ניסיון הרצח עודנו מתנהל. נאשם נוסף שהורשע בסיוע לאחר מעשה – נידון לשנתיים מאסר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר