סניף דואר צילום תמר מוצפי

שימו לב: לשלושה סניפי דואר נוספים ניתן להגיע רק בהזמנת תור

סניפים נוספים הצטרפו לאלו שפועלים בשיטה זו כבר מספר חודשים. וגם: בדקנו מה מידת הזמינות של התורים, התוצאות בכתבה

פורסם בתאריך: 12.8.21 07:57

החל מהשבוע ההגעה לשלושה סניפי דואר נוספים בפתח תקוה מתאפשרת בהזמנת תור מראש בלבד. חברת דואר ישראל הודיעה השבוע כי היא ממשיכה להרחיב את שירות "תור בקליק", ועל כן החל מהשבוע תושבי פתח תקווה שירצו להגיע לאחת מסוכנויות הדואר – שיכון יוספטל (קהילת יוסטון 3), קריית מטלון (המגשימים 20) וכפר גנים (העצמאות 65), יוכלו לעשות זאת בהזמנת תור מראש בלבד. שלושת הסניפים האלה מצטרפים לארבעה סניפים נוספים, הפועלים בצורה זו בחודשים האחרונים – קריית אריה (זולא אמיל 39), בית הדואר (הראשונים 13), בי"ח בילינסון (ז'בוטינסקי 39) ואורלוב (אורלוב זאב 5).

כיום שירותי הדואר לתושבי פתח תקווה ניתנים באמצעות 43 יחידות דואר, מתוכן עשרה סניפים וסוכנויות דואר ישראל, והשאר, 33 במספר, מרכזי מסירה בלבד. כאמור, כעת, בשבע מתוך יחידות הדואר בעיר ניתן יהיה לקבל שירות רק בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, על בסיס מקום פנוי. בכל עשרת הסניפים בעיר ניתן להזמין תור, אבל רק בשלושה ניתן להגיע גם ספונטנית: גולד ירקונים – גרין יונה 9 כפר אברהם, מכון רישוי דרום – גליס 51 אזור התעשייה סגולה, סוכנות אם המושבות – בחנות "נסיך הצעצועים" בכתובת מבצע חורב 11.

ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.

מערכת "מלאבס" בדקה ומצאה כי ניתן להזמין תור לסניפים דרך אתר הדואר בכל שעות היום, כאשר הזמינות לתורים לאותו היום גבוהה יותר בשעות הבוקר ואילו משעות הצהריים ניתן להזמין תור רק ליום המחרת או אחד מהימים העוקבים. התורים אותם ניתן להזמין הינם לשעות פעילות הסניפים. בסניף מטלון בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:00 וביום ו' 8:00-12:00. בסניף יוספטל בימים א', ב', ד' וה' בין השעות 8:00-12:30 וכן 15:30-18:00, ביום ג' בין השעות 8:00-13:00 וביום ו' בין 8:00-12:30. בסניף כפר גנים בימים א', ג' ו-ה' 9:00-15:00, בימים ב' ו-ד' 9:00-18:00, ביום ג' 9:00-13:30 וביום ו' 8:00-12:00.

כזכור, מדובר במהלך שהחל כבר בראשית השנה. בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז "תור בקליק" אנו רואים בשטח. הזמנת "תור בקליק" מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות".


רוצים להיות מעודכנים בכל הנושאים החמים בפתח תקוה?

הורידו את אפליקציית "מלאבס" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "מלאבס" באייפון

עקבו אחר דף הפייסבוק של "מלאבס"

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "מלאבס"

הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חן ל.

    עדין עם הזמנת תור מחכים בין 30-60 דקות הפקידים בדואר מקדמים בתור רק שרות שהם מרוויחים עמלות , מי שרוצה לאסוף חבילה גם עם הזמנת תור מחכה כמעט שעה

  2. סוזנהדות

    זה מצב בלתי ניסבל בעיקר לאנשים נכים ומוגבלים בעיקר שדוא ישראל סגר הרבה סניפים בפתח תיקווה למה התושבים לאמיתקוממים לדוגמא סניף הדוארבקניון סירקין ששירת תושבים רבים הפקידים הכירו את כולם זה קרוב למקבלי קיצבאות ברובם ללא רכב למה סגרו עכשו זה סבל הכל רחוק וקשה

  3. סוזנה

    למה לא משאירים את התגובה כדי שעוד אנשים יצטרפו על הסניפים בפתח תיקוה ניסגרר דואר ישראלגם לפני שבועעים ניסגר הדואר בקניוןסירקין וזה גורם סבל לאשים רבים שמישתמשים בסניף הזה נכים קשישים מוגבלים לא הילדים שגרים קרוב ועוד אנשים רבים עים בעית ניידות דואר ישראליים לטפל ולפיתוח מחדש כבר עכשו יש קולות שלא יהיו מוכנים לקבל את שהאנשים ציבור בעיר חייבים לעזור

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר