ניר צרויה ז"ל צילום מהפייסבוק

"היינו כשני ילדים תמימים" | ניר צרויה הוא הגבר שנרצח ביריות לפנות בוקר

האירוע הטראגי התרחש לפנות בוקר ברחוב גדנ"ע בעיר. מותו של צרויה ז"ל היכה בתדהמה את מכריו וחבריו

פורסם בתאריך: 24.9.21 19:18

ניר צרויה בן ה-32 מפתח תקוה הוא הצעיר שנורה לפנות בוקר למוות ברחוב גדנ"ע בעיר. כזכור, המשטרה עצרה בזירה חשוד בן 29, גם הוא תושב העיר ונסיבות האירוע נחקרות. "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בננו, אחינו ודודנו היקר מכל ניר צרויה ז"ל בן נועה וחיים", נכתב במודעת האבל.

מותו של צרויה ז"ל היכה בתדהמה את מכריו וחבריו והרשת סוערת מאז היוודע דבר מותו. "צמרמורות בכל הגוף הלם טוטאלי", כתבה עליו אחת מחברותיו, "מסתכלת על שמך ולא מאמינה קוראת וקוראת ובודקת אם מה שאני רואה בעיניים באמת אמיתי. לא רוצה להאמין. רק לפני שבועיים דיברנו ואמרנו שניפגש ואיחלנו אחד לשנייה חג שמח ושנה טובה… עולם חרא ואכזר פשוט כך. אזכור אותך לעד הלוואי והיינו ניפגשים עוד פעם, רק עוד פעם רק לעוד טיול קטנטן, כמה שאהבת את החיים. מי ידע שכך יהיה לפחות נצלנו את הזמן הקצר שהיה לנו…"

חבר ילדות הוסיף וכתב: "עכשיו האסון פקד על סף דלתנו, הקולות ממלאים את האוויר, ואז השקט. השקט שנותן לך להיזכר, להיזכר באותם ימים, איך היינו כשני ילדים תמימים מול העולם. אני זוכר את הימים כאילו וזה היה אתמול, הייתי פוסע אלייך בבוקר עם התיק בית ספר, והוריי תמיד חשבו להם שהשגרה מתנהלת כרגיל. אבל אני? אני הייתי נכנס אל ביתך, מזיז את השמיכה ושוכב לידך במיטה, היינו קמים ב-10:00 לנס קפה המדהים שרק אתה היית יודע להכין ואז מתחילים לחיות את חיינו כמו שרק אנחנו יודעים. אופנועים, טרקטורונים, סוסים, חמורים וכל אטרקציה או בילוי שנער בגיל ההתבגרות שלו היה חולם. היית משהו מיוחד, עלם חמודות.. הפנים העדינות והרכות שידעו לכבוש את כולם, ככה… בלי מילים, רק המבט שלך. כולם אהבו אותך בלי יוצא מן הכלל, במיוחד אני, הדמיון בינינו היה גדול ותמיד היה לנו במשותף. מי שהכיר אותך זכה …זכה להכיר אדם מיוחד בעל מידות עצומות, טוב לב ענק, אדם שאפתן שחולם להצליח, שבשתי ידיו יכול לבנות הכל, אחד שידע לגבש את החברים ותמיד לדאוג שכולנו נהיה ביחד ושתשרור אהבה בין כולם".

"אח יקר שלי, לא אשכח אותך לעולם, חצי חיים עברתי איתך ועם המשפחה שלך, הייתי בן בית אצלכם. אמא שלך נגה היקרה מכל ואבא שלך חיים האהוב, ערן ומורין האחים המדהימים שלך, כולם תמיד יהיו חלק מהמשפחה שלי. לא ניתן לאף בן אדם לשכוח את החיוך המקסים שלך, את העיניים הטובות שלך, ואת זה שתמיד התעקשת גם כשהיית רחוק למצוא את האמת .אנצור אותך בלב. אנציח אותך שאף אחד לא ישכח, לא ישכח מי היית ומה היית בשביל כולנו".

מהמשטרה נמסר לפנות בוקר כי במוקד משטרת ישראל התקבל דיווח על ירי שבוצע לעבר גבר ברחוב גדנ"ע בפתח תקוה בערך בשעה 05:30 לפנות בוקר. גורמי רפואה קבעו את מותו, למרות מאמצים רבים להציל את חייו, מאמצים שכללו ניתוח חירום בזירה. נסיבות האירוע נחקרות.
בהמשך נמסר מהמשטרה כי עצרה בזירה חשוד תושב העיר בן 29. פראמדיק מד"א, אלעד פולק, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר ההכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וניתוח חירום בשטח אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חובש במד"א – הצלה פתח תקוה, יוסי לואיס, סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו את הפצוע כשהוא סובל ממספר פציעות בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה , יחד עם הפראמדיקים של מד"א ניסינו להציל את חייו אולם למרבה הצער מותו נקבע במקום".

הלווייתו של צרויה ז"ל תתקיים בבית העלמין סגולה במוצאי שבת 25.9.2021 בשעה 22:30.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר