שריפה סמוך לאזור התעשייה סגולה. באדיבות איחוד הצלה
שריפה שהייתה בעבר סמוך לאזור התעשייה סגולה. צילום ארכיון באדיבות איחוד הצלה

צפו: שריפה פרצה סמוך לאזור התעשייה סגולה

מדיווחים ראשונים עולה כי השריפה פרצה במפעל באזור התעשיה. שני מטוסי כיבוי הצטרפו לכוחות בשטח. דיווחים על הפסקות חשמל באם המושבות. עדכונים שוטפים כאן באתר

פורסם בתאריך: 18.10.17 16:46

עשן כבד נראה ברגעים אלו מעל אזור התעשייה סגולה. תושבים שנוסעים באזור מדווחים על העשן שנראה מעל גם דרך שכונת אם המושבות הסמוכה. על פי שירותי הכבאות מדובר בשריפת קוצים שמתפשטת. זמן קצר לאחר שהשרפה פרצה, הצטרפו שני מטוסי כיבוי על מנת לסייע לכוחות הקרקע להשתלט על השריפה.

השריפה פרצה, על דיווחי כוחות הרפואה בשטח פתוח באזור התעשייה וסמוך לבית העלמין סגולה. בשירותי הכבאות אומרים שמדובר בשריפת קוצים שמתפשטת. במקום פועלים 11 צוותי כיבוי. כרגע טרם הושגה שליטה על האש. עדיין מוקדם לדעת מה הגורם לשריפה. כרגע לא דווח על נפגעים. כוחות רפואה גדוליח בדרכם לאזור.

שריפה סמוך לבית העלמין סגולה

שריפה סמוך לבית העלמין סגולה

תושבים בשכונת אם המושבות מדווחים שבדקות באחרונות ישנן הפסקות חשמל לסירוגין, שנובעות ככל הנראה מהשריפה הסמוכה. לירון פדר, תושב שכונת אם המושבות, תיאר את המצב בשכונה: "כל השכונה עפופה בעשן. מי שסובל במיוחד הם תושבי רחוב יעל רום, שם הבניינים ממש נעלמו בתוך העשן. אנשים בבתים עם חלונות סגורים ולא מומלץ לצאת החוצה בשעתיים הקרובות כי הזיהום הוא קשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר