ניידת משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

לא נגמר: רכב הוצת בחפץ חיים, תושבים דיווחו: "פיצוץ הרעיד את הבניין"

במשטרה מבהירים כי "הרכב הוצת ולא פוצץ". מכבאות והצלה נמסר: "מדובר בנסיון הצלה, אזרחים ביצעו כיבוי עם מטף לפני הגעת כוחות הכיבוי"

פורסם בתאריך: 22.2.22 11:02

הפעילות הפלילית בפתח תקוה נמשכת: אתמול בלילה (שני) סמוך לשעה 21:30 החלו להתקבל דיווחי תושבים על פיצוץ שנשמע ברחוב חפץ חיים וסביבתו. בהמשך הלילה התברר כי נעשה ניסיון הצתה לרכב שחנה בחניון בניין ברחוב, וייתכן כי הרעש שנשמע היה פיצוץ הצמיגים. מדובר בבניין נוסף ברחוב חפץ חיים, לא רחוק מהבניין אליו נזרק רימון הלם בשבוע שעבר. במשטרה חוקרים את נסיבות המקרה ובכבאות מציינים כי מדובר בניסיון הצתה שכובה על ידי אזרחים.

על פי פרטים ראשוניים, ייתכן כי שני רוכבי אופנוע שברו את חלונות הרכב, שפכו לתוכו בנזין והבעירו אותו. עם זאת תושבים בבניין מתעקשים וטוענים לפיצוץ אדיר ש"הרעיד את כל הבניין". כך או כך מדובר באירוע חריג, אשר מצטרף לשורה ארוכה של אירועים פליליים שהתרחשו בחודש האחרון ברחבי העיר, בהם גם השלכת רימון ההלם באותו הרחוב בשבוע שעבר וכן אירועים נוספים, בהם ירי ופציעתו באופן בינוני של עובד בחנות ירקות ברחוב פינס ומטען שהתפוצץ באותה החנות, הנחת מטען בכניסה לדירה בשכונת אם המושבות, הצתת חנות ירקות ברחוב אוסישקין, דקירה ופציעה קשה ברחוב בר כוכבא, הצתת אופנוע של פקח רישוי ובניה, והצתת שני כלי רכב בחניון בנווה גן.

 

מהמשטרה נמסר כי "הרכב נשרף ולא פוצץ. נסיבות המקרה נבדקות". מכבאות והצלה נמסר כי "מדובר בניסיון הצתה. אזרחים ביצעו כיבוי עם מטף בטרם כוחות הכבאות הגיעו למקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר