צילום אילוסטרציה של תינוק, AntonLozovoy depositphotos.com

זוג הורים מפתח תקוה נעצרו בחשד לפגיעה בבנם, תינוק בן מספר שבועות

החקירה נפתחה עם קבלת דיווח מהמרכז הרפואי שניידר על מצבו של התינוק שאושפז שם. סניגוריהם של בני הזוג סיפרו על הריון ולידה קשים והכחישו את החשדות

פורסם בתאריך: 11.4.22 14:18

זוג הורים מפתח תקוה חשודים בגרימת שבר לבנם הפעוט. חוקרי תחנת פתח תקוה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוצ"ש מהמרכז הרפואי שניידר בדבר חשד לפגיעה בפעוט בן מספר שבועות המאושפז במקום מאז יום חמישי. עם קבלת הדיווח, שוטרי התחנה פתחו בחקירה מואצת, שבמסגרתה עצרו את זוג ההורים – תושבי העיר, בשנות ה-20 לחייהם, לחקירה ובסיומה נכלאו.

השניים הובאו אתמול לבית משפט השלום בפתח תקוה, שם הוחלט להאריך את מעצרם במספר שעות עד לקבלת חוות דעת מבית החולים בנוגע לשבר שממנו סבל הפעוט. ואכן, חוות הדעת שהתקבלה הצביעה כי השבר שנגרם לפעוט נגרם כתוצאה ממנגנון של טלטול או משיכה חזקה, ובהתאם לכך הוארך מעצרם ההורים ביממה, ועד היום. בתוך כך יש לציין כי הפעוט צריך לעבור עוד מספר בדיקות, בין היתר MRI, והמשטרה אמורה לקבל מסמכים רפואיים נוספים כחלק מחקירת החשדות.

סנגוריהם של השניים מטעם הסנגוריה הציבורית הכחישו את המיוחס למרשיהם. היום קבעה השופטת דורית סבן נוי, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, כי קיים חשד סביר הקושר את החשודים לעבירות המיוחסות להם. לאחר בחינת מכלול השיקולים וטיעוני הצדדים, השופטת האריכה את מעצרם של ההורים בשלושה ימים נוספים, ועד ל – 13 באפריל.

 

עו"ד עמית פרנטי, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר: "מדובר באב צעיר בתחילת שנות ה-20 לחייו, ללא עבר פלילי, לתינוק בן 8 שבועות שהגיע עם האם לבית החולים מיוזמתם. ההורים חוו הריון ולידה קשים ואנו ממתינים לקבל חוות דעת מקצועיות שישפכו אור נוסף. ההורים טיפלו בתינוק במסירות, הם משתפים פעולה באופן מלא ומכחישים את החשדות. הם ממתינים לסיום הפרשה על ידי המשטרה כדי להתאחד שוב עם בנם".

עו"ד סיון חיימוב, המייצגת את האם מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרה: "מדובר באם צעירה שאינה דוברת את השפה העברית. היא בתחילת שנות ה-20 לחייה, ללא עבר פלילי ,שמכחישה את החשדות המיוחסים לה ומשתפת פעולה באופן מלא. התינוק בן 8 השבועות הגיע לאחר לידה מוקדמת וקשה והריון מורכב שכלל מספר אישפוזים. ההורים הזמינו אמבולנס לפינוי לבית החולים והתעקשו שהתינוק יקבל טיפול רפואי ולא ישוחרר. האם מחכה לראות שוב את בנה לאחר שיתבררו החשדות והיא דואגת למצבו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר