מקום הדריסה של הנערה ברחוב גליס, צילום איחוד הצלה

נערה מורדמת ומונשמת לאחר שנפגעה מרכב ברחוב גליס בסגולה

הנערה מאושפזת בטיפול נמרץ בשניידר עם פגיעות רב מערכתיות בחזה, בבטן ובאגן. מצבה קשה ויציב. פראמדיקית מד"א סיפרה: "הנערה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב שהיה עם שמשה מנופצת"

פורסם בתאריך: 29.4.22 08:55

נערה כבת 14 נפצעה קשה הלילה לאחר שנפגעה מרכב ברחוב בן ציון גליס בסגולה. הנערה פונתה למרכז שניידר לרפואת ילדים משם נמסר הבוקר כי הנערה מאושפזת בטיפול נמרץ, מונשמת ומורדמת, עם פגיעות רב מערכתיות בחזה, בבטן ובאגן. מצבה קשה ויציב.

יוסף בן כליפא, חובש איחוד הצלה, מסר: "בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשבשלב זה מצבה קשה".

עזריה כהן, חובש ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקוה סיפר: "מדובר בנערה שנפגעה מרכב פרטי ומצאנו אותו שרועה במרכז הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות קשות, הענקנו לה טיפול ראשוני שכלל עצירת דימומים וקיבועים והעלינו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך פינוי לבית החולים כשמצבה לא יציב.
פראמדיקית מד"א, שי שפק, סיפרה: "הנערה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב שהיה עם שמשה מנופצת. היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה והייתה מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר