טפסר משנה אליק אלבז ז"ל, צילום באדיבות כבאות והצלה

אבל כבד: טפסר משנה אליק אלבז, תושב העיר, נפטר במהלך סיור מקצועי במירון

נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, אמר: "טפסר משנה אלבז היה קצין ערכי, מקצועי ונעים הליכות, הוא תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון הפנים של ישראל". גרינברג: זהו אובדן כבד"

פורסם בתאריך: 1.5.22 21:31

אבל כבד: תושב העיר איש כבאות והצלה, טפסר משנה אליק (אליהו) אלבז, מת היום מדום לב במהלך סיור מקדים להילולת מירון. אלבז ז"ל שהיה בן 48 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. ראש העירייה רמי גרינברג כתב: "קיבלתי בצער רב את הבשורה הקשה על פטירתו הפתאומית של תושב העיר, טפסר משנה, אליק אלבז, במהלך סיור היערכות שערך היום במירון. אליק ז"ל, בן 48 בפטירתו, שירת 28 שנים כלוחם במערך הכבאות ולאחרונה שימש כנציג הבכיר של מערך הכבאות בלשכת השר לבטחון הפנים. אני מבקש להשתתף בצערם של המשפחה ושל כל מערך הכבאות וההצלה על האובדן הכבד".
בכבאות והצלה ציינו כי טפסר משנה אלבז ז"ל צמח בזרוע המבצעית של מערך הכבאות ומילא שורה של תפקידים פיקודיים במחוז דן ובהם סגן ומ"מ מפקד תחנת בני ברק וכן ראש ענף חקירות וחירום. עוד ציינו בכאב בכבאות והצלה: "חבריו ופקודיו מתחנת בני ברק מתארים אותו כלוחם וכמפקד אהוד, ערכי ומקצועי שפעל מתוך תחושת שליחות, אהבת המקצוע ותחושת ערך חיי האדם. נזכור את תרומתו האישית כמי שהיווה מפקד, דוגמא ומופת למערך הכבאות. לכתו בטרם עת הוא אירוע מצער וכואב, אנו מחבקים ומאמצים אל ליבנו את משפחתו היקרה".

 

 

נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, הביע תנחומיו למשפחה וציין: "טפסר משנה אליק אלבז, קצין ערכי, מקצועי ונעים הליכות תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון הפנים של ישראל".

אלבז ז"ל הובא הערב למנוחות בבית העלמין סגולה. מסע ההלוויה יצא בשעה 19:00 מבית המשפחה ברחוב יעל רום 6 בפתח תקוה, לבית העלמין. מאות בני משפחה, חברים, מפקדים, לוחמים, עובדי ועובדות מערך הכבאות והמשרד לביטחון פנים השתתפו הערב בהלוויה, בהם השר ביטחון פנים עומר בר לב ונציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי. במהלך הטקס הממלכתי ע"פ נהלי מערך כבאות והצלה לישראל נישא ארונו של המנוח לבית העלמין ע"ג מנוף כיבוי עליו הונחו זרים רבים כשהוא מלווה בששה אופנועי כבוד מהיחידה לתגובה מהירה ( ית"מ) של מחוז דן. עם הגעת השיירה לבית העלמין נשאו השר לבט"פ, מפקדים ובני המשפחה הספדים לזכרו של המנוח.

השר לביטחון פנים בר לב אמר: "בעוד יומיים הייתי אמור להעניק לך את דרגת טפסר משנה. כמה התרגשת לקראת הרגע הזה. כמה כולנו שמחנו בשבילך, כי לא היה ראוי ממך להמשיך ולהתקדם במערך. היית מהטובים ביותר שיש לנו. לדאבון הלב, את הדרגה הנכספת אתה מקבל אחרי מותך הפתאומי, ואת דמעות ההתרגשות מחליפות דמעות של צער, כאב וגעגוע".

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי: "היית והינך דוגמא ומופת לכל לוחם אש ואדם. לוחם אש בנשמתו עם מגע של קסם בעיני כל מכריו. מפקד יסודי,מעמיק ערכי ומקצועי שהוביל תהליכים ארגוניים. הלב נקרע מעוצמת הכאב. מערך הכבאות מחבק ומאמץ את משפחתך אל ליבו. מצדיע לך!"

מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב, חבר ומפקד, ספד גם הוא למי שהיה לדבריו קצין מצטיין וערכי שבלט במקצועיותו והיה הראשון לחדש, ליזום ולהוביל שינויים ארגוניים משמעותיים במחוז.

בתום ההספדים נשאו 6 מפקדים בדרגת טפסר משנה את ארון הקבורה לחלקת הקבר שם נקבר בטקס דתי בהשתתפות בני משפחה ומאות עובדי מערך כבאות והצלה לישראל.

יהי זכרו  של אליק אלבז ברוך.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שאול

    מאז החיסונים ישנם כל כך הרבה מקרים של מוות פתאומי מדום לב. עצוב כל כך!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר