צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com
צילום של אדם אזוק באזיקים, BrianAJackson depositphotos.com

תושב העיר שמרצה עונש מאסר על הריגת אשתו חשוד בהחזקת סמים בכלא

זאב גבריאל קסימוב מרצה 19 שנות מאסר לאחר שבשנת 2017 הורשע, במסגרת הסדר טיעון, בהריגת אשתו. בחיפוש בתאו נמצאו 148 בולים החשודים כסמים

פורסם בתאריך: 16.6.22 17:05

תושב פתח תקוה, אשר מרצה מאסר ממושך בגין הריגת אשתו, נעצר בחשד להחזקת סמים בתוך כותלי הכלא. החשוד, זאב גבריאל קסימוב, בן ה-43, מרצה בימים אלו 19 שנות מאסר לאחר שבשנת 2017 הורשע, במסגרת הסדר טיעון, בהריגת אשתו לעיני בנם.

מעובדות כתב האישום אז עלה כי במועד שבין 9.9.15 בערב ליום 11.9.15 בבוקר, קסימוב שתה לשכרה במחיצת בת זוגו ועל רקע שאינו יודע, החליט לגרום למותה. הוא הפיל את אשתו אירינה בונגרט, ארצה ודקר אותה למוות לעיני בנו בן ה-5.5, כשהוא משסע את צווארה ודוקר אותה בכל חלקי גופה מספר רב של פעמים בכוונה להמיתה. לפחות חלק מהדקירות בוצעו עת המנוחה שכבה על הארץ וקסימוב גחן מעליה. לאחר ביצוע הדקירות, נותר קסימוב פרק זמן ממושך בדירה במחיצת בנו הקטין, מבלי להזעיק עזרה, במהלכו גרר את מנוחה מהסלון למקלחת, כיסה אותה בבגדים, ניקה את הדירה עם אקונומיקה וביקש מבנו הקטין למסור למשטרה שהמנוחה ניסתה להורגו. בהמשך, התקשר המבקש והודיע שהרג את המנוחה, אך גם מסר גרסה אותה הכין מראש ולפיה האירוע כלל אינו זכור לו וכביכול בנו הקטין אמר לו שהמנוחה ניסתה להרוג אותו.

 

 

כאמור, ביולי שנת 2017 הוא הורשע בעבירת הריגה ובהמשך הוטלו עליו 19 שנות מאסר. תום מאסרו המלא צפוי בספטמבר 2034. בימים אלו הוא ריצה את מאסרו בכלא רימונים שבשרון. השבוע הוא נעצר על ידי שוטרי תחנת שדות לאחר שנתפסו ברשותו סמים. ביום שלישי השבוע הובא האיש לבית משפט השלום בפ"ת, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבוע.

היחידה החוקרת טענה כי בחיפוש שביצעה יחידת דרור אצל החשוד בכליו נתפסו 148 בולים החשודים כסמים, וכן שמונה דיסק און קי. על פי המשטרה, החשוד מודה שמה שנתפס שייך לו וטען כי קיבל חבילה מבת משפחה. בכוונת המשטרה לחקור את אותה בת משפחה וייתכן שייחקרו כלואים.

במהלך הדיון, עתר הסניגור של קסימוב, עו"ד גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית, לשחררו להמשך ריצוי מאסרו בתאו. לדבריו, מרשו ביצע את המיוחס לו מתוך מצוקה קשה בה הוא מצוי. בתום הדיון, קבעה השופטת רחל קרלינסקי שקיים חשד סביר כי החשוד ביצע את המיוחס לו ועל כן האריכה את מעצרו בשלושה ימים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר