תאונת אופנוע במחלף התקווה, ביציאה מפתח תקוה לכביש 5, צילום איחוד הצלה
תאונת אופנוע במחלף התקווה, ביציאה מפתח תקוה לכביש 5, צילום איחוד הצלה

רוכב אופנוע נפגע אנושות בתאונה במחלף התקווה

מדובר בתאונה עצמית ביציאה מפתח תקוה לכביש 5. הוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה, מורדם ומונשם

פורסם בתאריך: 14.7.22 13:20

רוכב אופנוע כבן 40 נפצע קשה בתאונה עצמית בסמוך למחלף התקווה ביציאה מפתח תקוה לכביש 5. מהמשטרה נמסר כי נחקרות נסיבות תאונת הדרכים הקשה. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים מהזירה ואמצעי תיעוד, לבירור נסיבות התאונה.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 11:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת אופנוע סמוך למחלף התקווה בירידה לכביש 5 לכיוון מערב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם. פראמדיק מד"א, דור צברי, וחובש בכיר חזקי פרקש, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה על הכביש כשהוא סובל מחבלת ראש קשה מאוד. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה".

 

חזקי פרקש, חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקוה, שהגיע ראשון למקום, סיפר: "רוכב האופנוע ככל הנראה איבד שליטה בעיקול, התהפך ונפגע מהמעקה הבטיחות, הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול וסיוע ראשוני והעלינו לניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך פינוי לבית החולים".

ממדוך טורקי, חובש בכיר באיחוד הצלה, מסר: "בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצעתי החייאה על רוכב האופנוע שהיה ללא דופק ונשימה תוך מתן שוק חשמלי. לאחר שלמרבה הנס חזר דופק ונשימה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון במצב קשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר