מפקדת משטרת פתח תקוה, סנ"צ רויטל קרקו
מפקדת משטרת פתח תקוה, סנ"צ רויטל קרקו צילום משטרת ישראל

האם יהיה שקט? מפקדת חדשה למשטרת פתח תקוה, סנ"צ רויטל קרקו

סנ"צ קרקו מחליפה בתפקיד את סנ"צ יניב פינקל, שפיקד על התחנה בתקופה סוערת של אירועי ירי והשלכת רימוני הלם. המפקדת החדשה אמרה: "מקבלת עלי את הפיקוד בהדרת כבוד"

פורסם בתאריך: 7.11.22 08:13

מפקדת חדשה למשטרת פתח תקוה: אתמול, ראשון, התקיים בתחנת המשטרה בפתח תקוה טקס החלפת מפקדי התחנה. במהלך הטקס העביר מפקד התחנה היוצא – סנ"צ יניב פינקל, את הפיקוד על התחנה, למפקדת הנכנסת – סנ"צ רויטל קרקו. הטקס התקיים בנוכחות מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, מפקד מרחב שרון תנ"צ נתי גור וחברי הסגל הפיקודי המחוזי והמרחבי.

פתח תקוה יודעת תקופה סוערת של איועי ירי והשלכת רימוני הלם, שאמנם פחתו מעט באחרונה אך עדיין נמשכים. האירועים משויכים למאבקי שליטה בין כנופיות שונות המתנהלים בפתח תקוה ובסביבה. אר בשבועות האחרונים היה אירוע ירי לעבר בניין מגורים וכן אירוע השלכת רימון הלם לעבר חצר דירת גן.

מימין המפקד היוצא - סנ"צ יניב פינקל. המפקדת הנכנסת של משטרת פתח תקוה סנ"צ רויטל קרקו, ממ"ר שרון - תנ"צ נתי גור

מימין המפקד היוצא – סנ"צ יניב פינקל. המפקדת הנכנסת של משטרת פתח תקוה סנ"צ רויטל קרקו, ממ"ר שרון – תנ"צ נתי גור צילום משטרת ישראל

תחנת המשטרה בפתח תקוה הינה התחנה השנייה בגודלה במרחב וחולשת על העיר פתח תקוה בה קיימים שני אזור תעשיה מהגדולים בארץ, אצטדיון כדורגל, מרכז רפואי בילינסון ועוד. כמו כן התחנה אחראית גם על יישובי המגזר הכפרי הסמוכים לה. מפקד המחוז ניצב ביטון אמר: "אנו מציינים היום את יום הזיכרון לרצח יצחק רבין ז"ל. אחד הלקחים מהרצח הנורא הוא הצורך באיפוק על אף חילוקי הדעות בין הצדדים כאשר טובת המדינה קודמת לכל חשבון אישי. משטרת ישראל הינה גוף המחבר בין כולם ולמען כולם. מעמד החלפת מפקד תחנה הוא אבן דרך בציון דרכה של תחנת משטרה. אלפי אזרחים נושאים עיניים לעבר המפקדת והיא בשבילם משטרת ישראל כולה. הליך מינוי מפקד תחנה הוא מורכב ומוקפד ואת רויטל עמדת בכבוד בהליך זה עד לקבלת המינוי המיוחל. העיר פתח תקוה גדלה בקצב מואץ והאתגרים העומדים בפתח מחייבים קשב של 24/7 כאשר התחנה עמדה בכבוד בכל האתגרים שעמדו בפיתחה. בתחנה קיימת שדרת פיקוד רחבה של שוטרים וקצינים העושים מלאכתם במסירות ורגישות. אני מבקש לאחל לך יניב הצלחה בתפקידך החדש ומשוכנע כי תחזור למחוז בתפקיד בכיר יותר. ולך רויטל אני מאחל לך שתדעי לנווט את התחנה בלב פתוח ונפש חפצה על מנת להצליח בתפקידך. לכם השוטרים אני מבקש שתמשיכו לייצג את התחנה בכבוד ובמקצועיות כפי שעשיתם עד כה".

 

 

מפקד המרחב, תת ניצב נתי גור, אמר: "תחנת פתח תקוה היא אחת התחנות המרכזיות במרחב ובמחוז כולו. יניב, בדרכך המיוחדת והשקטה הצלחת להניע את כלל הסובבים אותך. מאחל לך שתמשיך להצליח בתפקידך החדש ולך רויטל – בתחנה ממתינים לך קצינים ושוטרים המוכנים למלא כל משימה במסירות, נחישות ובעיקר רגישות. מאחל לך שתצליחי בדרכך החדשה כפי שהצלחת עד כה בתפקידייך הקודמים".

מפקד התחנה היוצא, סנ"צ יניב פינקל: "לפני שנתיים קיבלתי את הפיקוד על התחנה. במהלך שנתיים אלו התמודדנו עם אין ספור אירועים ותרחישים בהם עמדו השוטרים בהצלחה תוך סיכון חייהם לעיתים. לצד כל אלו העמקנו את הקשרים עם הקהילה מתוך אמונה כי התחנה היא אבן יסוד על מנת ליצור קהילה חזקה. כתושב העיר, אני גאה בשוטרי התחנה שהינם בעלי די. אנ.איי ייחודי של הצטיינות תוך גילוי יוזמה ונחישות לצד חמלה ורגישות באירועים השונים. אני גאה בכם".

סנ"צ קרקו היא בת 47, מתגוררת בנתניה ואם לילד. היא מילאה מגוון תפקידים במשטרה ביניהם בימ"ר מרכז, מרחב שרון, מפקדת תחנת המשטרה בגבעתיים ובתפקידה האחרון מדריכה בקורס פו"מ במשטרה. סנ"צ קרקו אמרה בטקס: "אני מקבלת עלי את הפיקוד בהדרת כבוד. מתחייבת אני לפעול להצלחת התחנה בכל מאודי. הדנ"א של תחנה זו מורכב ממסירות ואחדות ואנו נמשיך להוביל את התחנה בדרך זו. בשמי ובשם השוטרים אני מבקשת להודות לך יניב, על התחנה שהשארת, היחסים המעולים בין השוטרים בתחנה ובין התחנה לגורמי חוץ והעיריה. מאמינה כי הצלחת התחנה תלויה בכל אחד ואחת ביחד ולחוד. אני מודה לפיקוד המרחב והממ"ז על האמון שניתן לי להובלת התחנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר