צילום אילוסטרציה: ניר קידר
צילום אילוסטרציה: ניר קידר

בן 17 נעצר בחשד שדקר בן 21 במרכז רום בשישי בלילה

הרקע לדקירה הוא ככל הנראה וויכוח שהתגלע בין השניים ומשחקי כבוד. קטין אחר, כבן 15, הסגיר את עצמו למשטרה לאחר שהיה מעורב באופן קל במקרה

פורסם בתאריך: 30.10.17 11:24

נער כבן 17 נעצר על ידי המשטרה בחשד שדקר צעיר אחר ביום שישי בלילה במרכז רום שבשכונת אם המושבות החדשה. זמן קצר לאחר מעצרו הסגיר את עצמו צעיר נוסף כבן 15, שהיה מעורב באופן קל יותר במקרה.

האירוע התרחש בלילה שבין שישי לשבת לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על אירוע דקירה במרכז רום שבשכונה החדשה. לאחר הדקירה, פונה על ידי אמבולנס צעיר תושב העיר כבן 21, במצב בינוני. במחלק הנוער של התחנה החלו לחקור את האירועים שהובילו לדקירה. מהלכה החקירה הגיעו שוטרי המחלק לזירה והחלו בתשאול הצעירים ששהו במקום בניסיון לאתר את החשוד המרכזי. לאחר מספר שעות נעצר החשוד בן 17 מהעיר, כשהוא כבר בביתו. במשטרה הוסיפו שעם התקדמות החקירה, ולאחר שהבין שהמשטרה מתחילה לסגור עליו, הסגיר עצמו החשוד הנוסף במעורבות באירוע, קטין בן 15, גם הוא תושב העיר החשוד באיומים.

הרקע לדקירה אינו ברור במלואו, וככל הנראה התפתח ויכוח בין הצעירים במקום אך לא על נושא משמעותי במיוחד אלא יותר משחקי כבוד. כעת במשטרה מציינים כי לאחר סיום מלאכת עבודת החקירה, הוגש כנגד החשוד המרכזי כבן ה-17 הצהרה בדבר כוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום, בהתאם לחוק הנוער, שלרוב מקל בענישה כלפי עבריינים צעירים בשל גילם הצעיר יותר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר