הבובה הבוקר מעל כביש 4
הבובה הבוקר מעל כביש 4

הבובה שהבהילה את הנהגים במחלף אם המושבות

אלמונים תלו בובה על גשר מעל מחלף אם המושבות. נהגים שעברו במקום נבהלו וחשבו בתחילה שמדובר בבן אדם. במשטרה הסירו אותה מאוחר יותר. נהג: "זו לא סיטואציה נעימה"

פורסם בתאריך: 31.10.17 10:27

נהגים שעברו הבוקר בכביש 4 לכיוון דרום הופתעו לגלות בובה תלוייה על הגשר מעל מחלף אם המושבות. בתחילה נהגים סברו שמדובר באדם תלוי, אבל עד מהרה הסתברר כי מדובר ככל הנראה כחלק ממחאה של אבות גרושים.

במשטרה מכירים את המקרה ואף הגיעו למקום הבוקר כדי להוריד את הבובה. על הבובה נכתב: "לגבר גרוש מותר לחיות". טרם ברור מי תלה אותה והסבירות היא שהיא נתלתה בשעות הבוקר המוקדמות או אתמול בלילה.

אחד הנהגים סיפר: "דיווחו לי הבוקר על כך שיש שם בובה שתלויה, וזה דבר שמאוד מפחיד את הנהגים כי חושבים שזו גופה אמיתית. כשאני נסעתי בכביש מאוחר יותר ראיתי הרבה ניידות משטרה באזור, כנראה שהגיעו כדי להוריד את הבובה מהמחלף. זה בהחלט סיטואציה לא נעימה לנהגים לראות דבר כזה".

במשטרה אישרו שהם אכן מודעים למקרה וטיפלו בו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    פלילי שהמדינה גורמת ל200 גרושים להיתאבד כל שנה. פלילי שהמדינה מעודדת נשים לנתק קשר של הגרוש עם הילדים. פלילי שהמדינה מעודדת נשים להיתלונן (80 %) תלונות שוא נגד כל גבר ונגד הגרוש בפרט. פלילי שחיי נישואין במדינה לא טובים יותר מ 50% מיתגרשים ואלו שנישארים – חיים לא טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר