מסיים קורס צוללן, סמל א' מפתח תקוה
מסיים קורס צוללן, סמל א' מפתח תקוה

אחרי מסלול של שנה וחודשיים: סמל א' מפתח תקוה סיים בהצלחה קורס צוללן

"הקורס לא קל", הוא מספר, "אתה עובר שנה וחודשיים של הכשרה אינטנסיבית, פיזית ומנטלית, אבל בסופו של דבר אתה עושה את זה ביחד, עם החברים לקורס ולצוות"

פורסם בתאריך: 28.5.23 09:07

קורס צוללן שהגיע לסיומו לאחר הכשרה של שנה וחודשיים, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, אליו מתמיינים מאות מועמדים מידי שנה. הקורס מכשיר את לוחמי החוד בשייטת הצוללות של זרוע הים ומתחלק לשני שלבים, בסיסי וייעודי. הכשרתם שמה דגש על פיתוח חוסן מנטלי ופיזי, חשיבה יצירתית, ערכיות ותפעול מערכות לחימה מתקדמות ומורכבות ביותר.

בין המסיימים סמל א', בן 19 מפתח תקוה, שסיים בהצלחה את קורס צוללן 123. א' למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב מחשבים ופיזיקה. בזמנו הפנוי אוהב א' להתאמן. לפני הגיוס אף התאמן באומנויות לחימה. מעבר לכך אוהב א' לטייל.

א' מספר: "קורס צוללן זה מסלול לא קל. אתה עובר שנה וחודשיים של הכשרה אינטנסיבית, פיזית ומנטלית, אבל בסופו של דבר אתה עושה את זה ביחד, עם החברים לקורס ולצוות. חצי השנה הראשונה – השלב הבסיסי, הוא הקשה ביותר. הסיבה שצלחתי אותו היא החברים שלי. בתוך זמן קצר מאוד נוצר בינינו קשר מיוחד, שמחזיק עד היום ואני בטוח שיחזיק גם שנים קדימה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


א' נזכר בהפלגה הראשונה שלו ומשתף: "אני זוכר שקצת פחדתי לפני. בכל זאת, הפלגה בצוללת. אבל מהר מאוד החשש התחלף בהתרגשות. ראיתי איך הצוות עובד אחד עם השני, איך כל אחד נותן את חלקו בשביל להשיט ולהוביל את הכלי העוצמתי הזה.

א' מסכם: "לקראת תחילת השירות שלי אני מצפה להרגיש את תחושת המשמעות שאני שומע עליה ממי שמשרת כבר בשייטת. אני מצפה להתחבר לצוות של הצוללת ולהתחיל לעסוק בפעילויות מבצעיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר