התאונה הקשה בכביש 471, תיעוד מבצעי מדא
התאונה הקשה בכביש 471, תיעוד מבצעי מדא

רוכב אופניים ורוכב אופנוע נהרגו לפנות בוקר בתאונה קטלנית

תאונה בין רוכב אופניים לרוכב אופנוע בכביש 471, סמוך למחלף גת רימון. מותו של רוכב האופניים נקבע במקום, מותו של רוכב האופנוע שפונה לבית החולים במצב אנוש, נקבע בהמשך. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 30.6.23 07:51

המשטרה חוקרת תאונה קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 471. בוחני התנועה במרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במחלף גת רימון שבכביש 471 במעורבות אופנוע ואופניים חשמליים. כתוצאה מהתאונה נקבע מותם של רוכב האופניים ורוכב האופנוע. זהותם של השניים טרם נקבעה. החקירה נמשכת. מותו של רוכב האופניים נקבע במקום, מותו של רוכב האופנוע שפונה לבית החולים במצב אנוש, נקבע בהמשך.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 04:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שפגע ברוכב אופניים חשמליים בכביש 471 ממחלף גת רימון לכיוון ראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופניים, גבר כבן 30, ופינו לבית החולים בילינסון את רוכב האופנוע, צעיר כבן 25, במצב קשה אנוש עם פגיעה רב מערכתית.

החובשים מיחידת האופנועים של מד"א, יוסף נהון ושלמה לוי, סיפרו: "שני הפצועים שכבו על הכביש במרחק גדול אחד מהשני. רוכב האופניים שכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. רוכב האופנוע שכב בשול הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת, הכנסנו אותו במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

 

הפאראמדיקים של מד"א, ולדי ליקין, דניאל שילה ודוד לבי, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק ממנו בנתיב הימני שכב רוכב אופנוע, צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ביותר, ניסינו להציל אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר