כיכר טראמפ ללא שמו של דונלד טראמפ, צילום מפלגת הכוח להשפיע
כיכר טראמפ ללא שמו של דונלד טראמפ, צילום מפלגת הכוח להשפיע

הכיתוב כיכר דונלד טראמפ הוסר, בעירייה לא מתחייבים שיוחזר

ארבע שנים אחרי המהלך מעורר המחלוקת של קריאת כיכר ברחוב חיים עוזר על שמו של נשיא ארצות הברית לשעבר, הכיתוב הוסר. מסתמן כי הכיתוב הנושא את שמו של טראמפ לא יוחזר

פורסם בתאריך: 9.8.23 10:01

נפרדים מכיכר דונלד טראמפ בפתח תקוה: תושבים הבחינו בימים האחרונים בכך שהכיתוב מהכיכר הנושא את שמו של נשיא ארצות הברית לשעבר הוסר מהכיכר. בעירייה אומרים באופן רשמי שמדובר בעבודות שדרוג באזור אבל סירבו בתגובה לפניית מלאבס לומר שהכיתוב יוחזר בתום העבודות. המשמעות: ארבע שנים אחרי שנקראה על שמו של טראמפ, המהלך יבוטל.

השלט שעורר מחלוקת בעיר הוצב בכיכר לאחר שדרוגה ביוני 2019 הטקס נערך ביולי אותה שנה וכך הפכה הכיכר שכונתה כיכר המזרקה לכיכר דונלד טראמפ. הטקס התקיים בנוכחות ראש העירייה רמי גרינברג, שר החוץ ישראל כץ ושר הכלכלה אלי כהן. שר החוץ ישראל כץ אמר אז בטקס: "ידידות האמת שמפגין הנשיא טראמפ לישראל, בדבריו ובמעשיו, מהווה עליית מדרגה ביחסים המיוחדים בין ארה"ב לישראל, שמעוגנים הן בערכים משותפים – אמונה בדמוקרטיה, חירות, וזכויות אדם – והן באינטרסים אסטרטגיים. זוהי אכן שותפות אסטרטגית במלוא מובן המילה. שותפות שכל ממשלי ארה"ב העלו על נס לאורך השנים וביטאו באמצעות סיוע רחב ממדים ותמיכה מדינית חזקה".

גרינברג אמר אז בטקס: "לא היה למדינת ישראל נשיא אוהד ותומך כמו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אנו מוקירים ומעריכים את תמיכתו במדינת ישראל ובתושביה וראוי כי כיכר מרכזית בעיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל תקרא על שמו. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הוא הראשון שהכיר בירושלים כבירת ישראל והראשון להכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן, שהיא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

כאמור בימים האחרונים הוסר הכיתוב. מהעירייה נמסר: "מתבצע באזור שדרוג משמעותי, כולל שדרוג מדרחוב ההגנה – קציר וגם בחיים עוזר. יתכן כי השלט הוסר במסגרת העבודות במקום".

לשאלה האם הכיתוב יוחזר בתום העבודות לא השיבו בעירייה למרות מספר פניות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר