עו"ד לירז ראש, רשימת מחויבים, צילום רמי זרנגר
עו"ד לירז ראש, רשימת מחויבים, צילום רמי זרנגר

"מייצגת את הציונות הדתית המתונה": עו"ד לירז ראש הצטרפה לרשימת מחויבים

חברת המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין וחברת עמותת אולפנת ישורון לשעבר מצטרפת לרשימה של אורי אהד ואיתי שונשיין, שאומרים: "היא תוצב במקום גבוה"

פורסם בתאריך: 6.9.23 08:27

עוה"ד לירז ראש תוצב במקום גבוה ברשימת מחויבים, הכח הליברלי של פתח תקווה בראשות אורי אהד ואיתי שונשיין. עו"ד ראש, בת 45, נשואה ואם ל-3 בנות, היא חברת המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין.

היא נמנית על הציבור הדתי לאומי בעיר ושמה לעצמה כמטרה וכחלק מפעילותה הציבורית להעלות לסדר היום את נושא האחדות, קבלת האחר ומתינות מקרבת בין כל המגזרים. עו"ד ראש מביעה עמדתה כנגד הרפורמה המשפטית המקודמת במתכונתה הנוכחית ללא הסכמה רחבה בחברה.

בפוסט אותו פירסמה לירז ראש בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "מצאתי שעמדתם של רבים מבני/ות הציונות הדתית פחות נשמעת. זוהי ציונות דתית פחות מוכרת והגיעה העת שתהיה נציגות לכל מי שתומך בערכים הללו, של תורה ועבודה תוך שמירה על כבוד האדם וחירותו. לכן, כחלק מפועלי בסיעה הליברלית ׳מחויבים׳, אני רואה עצמי כמייצגת את הציונות הדתית המתונה והליברלית, שמשלבת את עולם המעשה עם עולם הרוח והיהדות. ציבור דתי ומסורתי שמכבד את האחר והשונה, שזכויות אדם, זכויות נשים וזכויות מגזרים שונים בישראל חשובים לו".

עו"ד ראש היא תושבת נווה גן בעבר וכפר גנים ג' בהווה, ותיקח על עצמה במועצה הבאה לקדם את נושא השוויון המגדרי וקידום נשים, תנועות הנוער, וכמובן נושא החינוך הקרוב לליבה, בין היתר, החינוך המיוחד, קידום חינוך מסגרות נוספות וטיפוח מצוינות.

עוה"ד אורי אהד ואיתי שונשיין, העומדים בראש רשימת מחויבים, מסרו: "אנו שמחים מאוד כי לירז נענתה לפנייתנו והסכימה להצטרף לסיעת מחויבים ולעשייה הציבורית. לירז מביאה עמה ניסיון ציבורי עשיר ומוכח הן במישור המקומי כחברת עמותת אולפנת ישורון לשעבר והן במישור הארצי כחברת המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין. הרשימה אותה נוביל תורכב מהפסיפס האנושי המדהים של תושבי פתח תקווה אשר מתנגדים לקיצוניים ורואים בדמוקרטיה, ביהדות, באחדות, בליברליות, בכבוד מגזרי ובקבלת האחר כערכים המשולבים זה בזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר