עוזי פרלמוטר וזירת התאונה במונטנגרו, צילומים פרטיים באדיבות דוברות מד"א
עוזי פרלמוטר וזירת התאונה במונטנגרו, צילומים פרטיים באדיבות דוברות מד"א

בזמן חופשה בחו"ל: חובש מד"א מפתח תקוה נתקל בתאונת אוטובוס והציל חיים

"לא היה ספק שאני עוצר ועושה כל מה שאני יכול כדי לעזור", מספר עוזי פרלמוטר, חובש ביחידת האופנועים ונהג אמבולנס במד"א, שטיפל בארבעה פצועים קשה

פורסם בתאריך: 22.9.23 10:43

הוא נסע במונית במונטנגרו, אבל לפתע נתקל בתאונת דרכים: חובש מיחידת האופנועים ונהג אמבולנס במד"א, תושב פתח תקוה עוזי פרלמוטר, נתקל בדרכו לעיירת נופש במדינה במהלך חופשה בתאונה בה התדרדר אוטובוס לעומק של כ-15 מטרים מכביש תלול והתהפך לתוך גיא. עוזי הבחין כי אין במקום כוחות סיוע או הצלה. הוא ביקש מנהג המונית לעצור והחל להעניק טיפול רפואי מציל חיים בזמן שעוברי אורח מסייעים בחילוץ נוסעי האוטובוס.

התאונה במונטנגרו, צילום פרטי, באדיבות מד"א

התאונה במונטנגרו, צילום פרטי, באדיבות מד"א

עוזי העניק טיפול רפואי לארבעה פצועים במצב קשה, וכן מספר פצועים נוספים במצב קל. כוחות ההצלה וצוותי הרפואה הגיעו למקום והצטרפו לפעולות החילוץ שנמשכו מספר שעות.

 

עוזי סיפר למלאבס: "נסעתי במונית כשראיתי את מה שהתברר כתאונה קשה ולא היה ספק שאני עוצר ועושה כל מה שאני יכול כדי לעזור. נהג המונית התלבט האם לעצור, אמרתי לו שאני לא רואה אמבולנס באזור ושחייבים לפחות להתקרב ולראות מה קורה שם. כשהתקרבתי לאוטובוס ראיתי חלק מהנוסעים שהצליחו להיחלץ ולטפס דרך החלונות והבנתי שיש פה זירה מורכבת".

עוד הוא סיפר: "לפי הצעקות ששמעתי הבנתי שמדובר אוטובוס מלא, כ-35 נוסעים שחלקם נמצאים במצב קשה מאוד. במשך שעה וחצי ביצענו פעולות חילוץ מורכבות והענקתי טיפול רפואי מציל חיים לפצועים, בהם גם ארבעה שהיו במצב קשה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר