פריצת תקרת רביץ. צילום באדיבות המשטרה
פריצת תקרת רביץ. צילום באדיבות המשטרה

תעזבו את הדלת או החלון: נעצר חשוד שפרץ לבתים דרך התקרה

נעצר חשוד שפרץ לדירות בפתח תקווה ובערים נוספות ברחבי השרון בשיטה די מתוחכמת: חור דרך התקרה. כיוון שמדובר ב"תקרות רביץ" שאינן קשיחות די היה במכה חזקה כדי לחורר אותן

פורסם בתאריך: 8.11.17 18:31

במשטרה תפסו לאחרונה חשוד בפריצות למספר דירות בעיר. על פי החשד הוא נכנס לדירות לאחר ששבר את תקרות הרביץ. הפורץ, שאינו מתגורר בפתח תקווה, חשוד בפריצה לעוד מספר רב של דירות בשיטה דומה.

פריצת תקרת רביץ. צילום באדיבות המשטרה

הפריצה. צילום באדיבות המשטרה

תקרת רביץ הינה שיטת בנייה המבוססת על הצמדת רשת ברזל דקה לתחתית החגורות התחתונות של אגדי הגג, באמצעות מרישי עץ ולאחר מכן צפוי הרשת בשכבת טיח בטון במריחה או בהתזה כשהשכבה הנה שכבה דקה. בשל כך, היא גם פחות חזקה וניתן לשבירה, כפי שעשה החשוד.

במשטרה ציינו כי במהלך בפעילות משטרתית מיוחדת של מחלק התישאול, המודיעין והבילוש אותר החשוד בשעת מעשה ולאחר שיצא מבניין בדרום בעיר.

על פי החשד הוא פרץ לשתי דירות באותו הבניין. במשטרה עצרו אותו בו ברגע, ואיתו נתפס רכוש שחשוד כגנוב מהתפרצויות לשלוש דירות שנפרצו קודם לכן באותו היום ברחבי העיר.

כשנתפס, סוברים במשטרה, החשוד למעשה חיפש את התקרות הללו, שמאפיינות בעיקר בניה ישנה או דירות מחולקות, וכאלו ניתן למצוא גם בפתח תקווה. הוא נכנס לדירות באמצעות מכה חזקה, ולאחר מכן גם חיבל במנעול הבית כדי שלא יופתע במקרה על ידי באי הבית.

מעצרו של החשוד, תושב ירוחם בן 50, הוארך מעת לעת והמשטרה צפויה להגיש כנגדו כתב אישום בגין התפרצות ל- 29 דירות באותה השיטה בערים פתח תקווה, הרצליה, כפר סבא, חולון, רמת גן ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר