סמ"ר אסצ'אלו (אסי) סמה ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמ"ר אסצ'אלו (אסי) סמה ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

"נגע בלב כולנו": סמ"ר אסצ'אלו (אסי) סמה ז"ל, שנפצע קשה בעזה, מת מפצעיו

אבל כבד: במשך שבועיים וחצי הוגדר מצבו של סמ"ר סמה ז"ל קשה אך יציב, אך בחמישי האחרון חלה התדרדרות במצבו. ברשת נפתחה קבוצה לגיוס תרומות כדי לסייע למשפחה עוד כשהיה פצוע, והוחלט להמשיך בהתרמה

פורסם בתאריך: 3.12.23 13:34

אבל כבד: דובר צה"ל הודיע הבוקר על מום של שני חיילי צה"ל שנהרגו בקרבות ברצועת עזה, סמ״ר אסצ׳אלו סמה ז"ל בן 20, מפתח תקוה, לוחם בגדוד 932, חטיבת הנח"ל, נפטר מפצעיו אמש (שבת) לאחר שנפצע בקרב ב-14.11.23 בצפון רצועת עזה. רס"ל (מיל') אור ברנדס, בן 25, משוהם, לוחם בגדוד 82, חטיבה 7 (׳עוצבת סער מגולן׳), נפל אמש בקרב במרכז רצועת עזה.

סמ"ר אסצ'אלו סמה ז"ל התגורר עם משפחתו בפתח תקוה ולמד עד גיוסו בכפר הנוער מוסינזון בהוד השרון במסגרת פנימייה. הוא נפצע קשה בקרבות ב-14.11 ובמשך כשבועיים וחצי נאבקו הרופאים על חייו. למרבה הצער הוא מת מפצעיו. מצבו הוגדר קשה ויציב, אך ביום חמישי חלה התדרדרות במצבו.

סמ"ר אסצ'אלו סמה ז"ל, מודעת האבל

סמ"ר אסצ'אלו סמה ז"ל, מודעת האבל

ברשת פורסם כי "אסצ'אלו (אסי) סמה ז"ל, לוחם בחטיבת הנח"ל, נפל בלחימה מול החמאס. אסי נפצע קשה ונפטר מפצעיו. יהי זכרו ברוך". עוד פורסם כי חבריו לכיתה בתיכון מוסינזון כתבו עליו כאשר הרופאים נאבקו על חייו: "אסי עלה עם הוריו ארצה בשנת 2007 מאתיופיה, הוא הבן הבכור במשפחה ולו עוד 4 אחים קטנים. אסי למד בכפר הנוער מוסינזון במסגרת הפנימייה. היה תלמיד וחבר אהוב בקרב החברים וצוות המורים והפנימייה. תמיד עזר ותמך בחבריו ועכשיו אסי זקוק לתמיכתנו ועזרתנו בשעתו הקשה.
משפט שאסי האמין בו ופעל על פיו: "תהיה חזק יותר מהתירוץ שלך"!".

הבוקר הועלתה לרשת בקשה לסיוע למשפחתו של סמה ז"ל: "מקהילת כפר הנוער מוסינזון כל תרומה תעזור, אנא שתפו את הפוסט בהלם, תדהמה ובכאב נורא התבשרנו על פטירתו של אסי (אסצ'אלו) סמה. אסי נפצע בתאריך 14/11 בלחימה קשה בעזה כלוחם בגדוד 932 של חטיבת הנחל, מאז היה מורדם ומונשם ועבר סדרת ניתוחים ומצבו הוגדר קשה ויציב. ביום חמישי האחרון בשעות הערב חלה הדרדרות משמעותית במצבו והוא נפטר לפני זמן קצר. אסי סיים את לימודיו בכפר הנוער "מוסינזון" לפני שנתיים והיה חניך פנימייה ארבע שנים. תלמיד לדוגמה ומופת, אהוב על הצוות כולו ונגע בלב כולנו. נלווה נחבק ונחזק את משפחתו ויקיריו. יהי זכרו ברוך. בהיותו פצוע, לפני כשבוע נפתחה התרמה למענו. אנו נמשיך את ההתרמה לזכרו ולמען משפחתו ניתן לתרום כל סכום ובאופן אנונימי".

לתרומות וסיוע היכנסו כאן

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב: "משתתפים בצערם הכבד של משפחת סמה, תושבי שכונת עמישב, על מותו של בנם החייל, סמ"ר אבשלום סמה בן 20 שנפצע בקרבות בדרום, היה מאושפז תקופה במצב אנוש ומת מפצעיו. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר