רס"ר במיל' אוריאל כהן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ר במיל' אוריאל כהן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

עוד חדשות קשות: רס"ר במילואים אוריאל כהן ז"ל נהרג ברצועת עזה

דובר צהל הודיע על נפילתו של אוריאל ז"ל מחטיבת גבעתי. הוריו מתגוררים בפתח תקוה והוא התגורר בשנים האחרונות בצור הדסה עם אשתו ובנותיו הצעירות. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 20.12.23 12:21

אבל כבד: דובר צה"ל הודיע על נפילתו בקרב ברצועת עזה, של רס"ר (מיל') אוריאל כהן ז"ל מחטיבת גבעתי, שמשפחתו מתגוררת בפתח תקוה. רס"ר כהן ז"ל התגורר בצור הדסה. הוא נפל אתמול, ז' בטבת התשפ"ד, 19 בדצמבר 2023. כהן ז"ל היה מפקד נמר ביחידת הסיוע המנהלתי בגבעתי.

ראש העירייה, רמי גרינברג, מסר: "בצער רב התבשרנו היום בבשורת איוב נוספת, בדבר נפילתו של הגיבור אוריאל כהן ז"ל. אוריאל הותיר אחריו זוג הורים, אישה ושתי בנות קטנות ושני אחים. ההלוויה תתקיים היום בשעה 15:30 בהר הרצל בירושלים, והמשפחה תשב שבעה ברחוב כחל 1 בצור הדסה. אוריאל ז"ל מצטרף למאות הגיבורים ששילמו בחייהם למענינו, למען ביטחון המדינה והמולדת האהובה שלנו. ליבנו עם משפחת כהן ועם ההורים עמנואל ורחל, תושבי העיר, ואנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. אין מילים שיוכלו לתאר את גודל האובדן ואנו מתפללים שימצאו נחמה. עיריית פתח תקוה תתמוך במשפחה בשעתה הקשה ותסייע בכל שיידרש. יהי זכרו ברוך".

ממועצת צור הדסה נמסר: "בצער רב, קהילת צור הדסה מרכינה ראש ומבכה את נפילתו של אוריאל כהן ז"ל, תושב הישוב, בעל לחנה ואבא לשיר ולליה, שנפל הלילה בקרבות ברצועת עזה. נבקש להגיע ולחלוק כבוד אחרון. מחבקים את המשפחה ושולחים תנחומים".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר