אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

146 מתוך 504 רכבים בעיר נמצאו ללא לחץ אוויר תקין בצמיגים

מבדיקת עמותת אור ירוק ביותר מ-70 יישובים בכל רחבי הארץ במטרה עולה כי חלק גדול מהנהגים אינו נוסע בכבישים עם לחץ אוויר תקין בצמיגים באופן בטוח. מנכ"ל העמותה, ארז קיטה: "תקינות הצמיגים יכולה להציל חיים"

פורסם בתאריך: 13.11.17 11:31

מאות כלי רכב בפתח תקווה שנבדקו על ידי מתנדבי עמותת אור ירוק נמצאו עם לחץ צמידים שאינו תקין.

הבדיקה נערכה כחלק ממבצע שהתקיים במהלך חודש אוקטובר במהלכו הגיעו מתנדבי עמותת אור ירוק ליותר מ-70 יישובים בכל רחבי הארץ במטרה לבדוק את לחץ האוויר בצמיגי הרכבים ולוודא כי הנהגים נוסעים באופן בטוח.

מתנדבי העמותה עמדו בנקודות לחץ האוויר בתחנות דלק בעיר והמתינו לנהגים שיגיעו למלא אוויר, שם הציעו להם להשתתף בסקר. ממצאי הבדיקה העלו כי בפתח תקווה נבדקו 504 כלי רכב ומתוכם נמצאו כי ב-146 מהם מהם לחץ האוויר בצמיגים לא היה תקין.

יש לציין כי שמירה על לחץ אוויר תקין לא רק שמשפרת את אחיזת הרכב בכביש ומונעת סטייה בנהיגה, אלא גם חוסכת בדלק ובכך פחות מזהמת את האוויר.

"החורף מתקרב והגשם כבר כאן. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב כבר עכשיו להגביר את המודעות בקרב הנהגים לחשיבות תקינות הצמיגים בחורף", אמר לאור הבדיקה מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה. "חשוב לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים באופן שוטף ובפרט לקראת החורץ כאשר נהיגה בכביש רטוב או בוצי מקשה על אחיזת הכביש. הצמיגים מהווים את הקשר שבין הרכב לכביש ותקינותם יכולה להציל חיים ולמנוע תאונות מיותרות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר