זירת התאונה ברחוב שנקר פינת ז'בוטינסקי, צילום מד"א
זירת התאונה ברחוב שנקר פינת ז'בוטינסקי, צילום מד"א

אישה נהרגה הבוקר בפתח תקוה מפגיעת אוטובוס, הנהג עוכב לחקירה (וידיאו מהזירה)

האישה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש מרחק חמישה מטרים מהאוטובוס, היא פונתה לבית החולים בילינסון במצב אנוש לאחר טיפול ראשוני בזירה, אך למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

פורסם בתאריך: 15.2.24 08:23

עדכון אחרון: 15.2.24 09:07

טרגדיה הבוקר בפתח תקוה: אישה נהרגה מפגיעת אוטובוס. האישה פונתה לבית החולים בילינסון במצב אנוש, אך למרבה הצער נקבע בבית החולים מותה. מהמשטרה נמסר שוטרי מחוז מרכז עיכבו לחקירה תושב אזור ראש העין בחשד למעורבות בתאונה הקשה. עוד נמסר כי בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקשה בצומת הרחובות שנקר – ז'בוטינסקי. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים. הנהג שעוכב לחקירה הוא בשנות ה-50 לחייו.

מוקדם יותר דיווחנו כאן כי ממד"א נמסר שבשעה 06:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב אריה שנקר פינת ז'בוטינסקי בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני בזירה לאישה כבת 60 ופינו אותה לבית החולים בילינסון במצב קשה, מחוסרת הכרה, עם פציעה רב מערכתית. שם למרבה הצער נקבע מותה.

חובש רפואת חרום במד"א, יהודה נורדמן, סיפר: "ראינו אישה כבת 60 שוכבת על הכביש מחוסרת הכרה, במרחק של כ-5 מטר מאוטובוס ריק מנוסעים, היא סבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה אנוש. למרבה הצער בבית החולים נקבע מותה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר