דודי נחום, נפצע בתאונת פגע וברח בפתח תקווה, צילום פרטי
דודי נחום, נפצע בתאונת פגע וברח בפתח תקווה, צילום פרטי

"הוא הותיר אותי על הכביש וברח". תאונת פגע וברח קשה בצומת העיפרון. אולי ראיתם?

דודי נחום היה בדרך לעבודה על הקטנוע שלו כשלפתע רכב שחצה את צומת העיפרון באור אדום העיף אותו וברח: " חייבים לאתר אותו, הוא מסוכן לציבור"

פורסם בתאריך: 4.6.24 09:40

תושב העיר, דודי נחום, בן 44, מתקשה להתאושש מאותה תאונה לפני כשבועיים. דודי נסע בצומת העיפרון על קטנוע, כשלפתע, כך הוא מתאר, הגיח רכב שחור שנסע במהירות, חצה צומת באור אדום ופגע בו. הפגיעה שנגרמה לדודי כוללת שבר ברגל ימין, 4 צלעות שבורות, כתף שבורה ואוויר בריאה.

לאחר תקופת אשפוז הוא בביתו ומספר: ביום שלישי 21.05.24 בסביבות 05:15 בבוקר, כשאני בדרכי לעבודתי , רכב פרטי בצבע שחור, נסע בפראות ברמזור אדום, ברחוב הרב מלכה פינת זבולון המר פתח תקוה (צומת העיפרון). הרכב הגיע מכיוון בית עלמין ירקון ונסע בפראות ברמזור אדום ופגע בי, בזמן שרכבתי על קטנוע מסוג סאן יאנג סימפוני, הותיר אותי שרוע על הכביש וברח. נותרתי מעורפל מספר דקות, עד שעובר אורח הרים אותי".

"אני מנסה להתאושש אבל סובל מכאבים איומים", ממשיך ומספר דודי. "בעיקר חשוב לי שימצאו אותו. הוא מסוכן לציבור הנהג הזה. אני מבין שזה יכול היה להסתיים יותר גרוע". עוד הוא ציין כי הרכב נמלט לכיוון רחוב הרב מלכה.

אחד מחבריו של דודי, אשר מלווה אותו, מספר: אנחנו צריכים עזרה באיתור הנהג הפוגע. זו תאונת פגע וברח קשה. הוגשה תלונה במשטרה אך החשש שלנו שעד שיועבר לטיפול, התיעוד במצלמות יימחק. דודי עבר טיפול בבילינסון, הוא מתקשה ללכת ועם שברים בצלעות. חייו השתנו ברגע".

תגובת המשטרה תובא כאן כשתתקבל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר