הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'
הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'

בלאק פריידיי בקניון הגדול: עשרות אחוזי הנחה, תגבור אבטחה, מתנות במאות שקלים

הקניון הגדול יקיים את יריד מבצעי בלאק פריידיי עד יום שני. הצפי הוא ל־30,000 איש מידי יום. קבלו את כל המבצעים ואת רשימת המתנות

פורסם בתאריך: 22.11.17 08:31

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מקבוצת קניוני עופר, מקיים יריד הנחות ענק לכבוד הבלאק פריידיי, מיום חמישי ה־23 בנובמבר, ועד ליום שני ה־27 בנובמבר. מורן עירוני, מנהלת השיווק של הקניון, מספרת: "בשנה שעברה זיהינו שמבצעי הבלאק פריידי הצליחו מאוד הן בקרב כל הרשתות שהשתתפו והן בקרב הלקוחות, ובסופו של המבצע נרשמה עלייה של כ־40 אחוז במכירות. בשנה שעברה הגיעו מעל 30,000 איש ביום והיה פה מטורף ואנחנו צופים להגעה של מספר דומה גם השנה. לכן הקניון נערך לקבל כמות גדולה שכזו של אנשים".

עירוני מספרת שההיערכות לימי המכירות המיוחדים היא בכמה תחומים, ביניהם כמובן אבטחה מוגברת בימים האלו בשל הצפי לעלייה בכמות הקהל, וסדרנים מיוחדים בחניונים. "מי שקונה ב־349 שקלים ומעלה באותו היום, החניה חינם", היא אומרת. "אנחנו תומכים בחנויות וכמובן שהשקענו משאבים בפרסום רחב. אנחנו מתייחסים לזה כאחד האירועים היותר גדולים בשנה ואנחנו מאוד משקיעים הן בנראות של הקניון והן בנראות של החנויות. חשוב לציין כי אנחנו היינו הראשונים שעשו את זה בשנה שעברה וזיהינו את הפוטנציאל ועשינו מזה חגיגה. מאוד רציתי לפתוח את הקניון בשעה 12 בלילה כמו בארצות הברית, אבל לא הייתה היענות גדולה לצערי. לאור ההצלחה בשנה שעברה, אנו חוזרים על יריד המבצעים ומוסיפים לו מבצע מטורף אשר יתקיים במסגרת ימי היריד: כל הרוכש ב־349 שקלים ומעלה ביום, יקבל 5 מתנות שוות בשווי של כ־499 שקלים".
איזה מתנות?
"סדנת איפור מלאה באורך של 45 דקות (שווי ההטבה 350 שקל), מסקרה או עיפרון עיניים לבחירה בגודל מיוחד – מתנת סופרפארם, כרטיס חניה יומי, קפה ורוגלך – מתנת ארומה ומטריה איכותית. תוקף המבצע עד 27.11 או עד גמר המלאי. לקבלת המתנות יש להציג חשבוניות קנייה מימי היריד בעמדת הדיילת בקומה התחתונה בסמוך לבלאק".

 

המבצעים:

פוקס ופוקס הום ב־40 אחוז הנחה

טופ טן מבחר תיקים וארנקים החל מ־19.90 שקלים

בריקושט הנחה של 50 אחוז על מוצרי קיץ ו־20 אחוז על מעילי ג'ק וולסקין

בארנקי שולה 50 אחוז הנחה על מוצרי חורף

בטופ שופ בין 20 ל־70 אחוזי הנחה למעט ג'ינסים

בורדינון 1+1 על כל הקולקציה

בדלתא פיז'מות ב־99.90 וב־49.99 לילדים

באלדו ובספרינג 20 אחוזי הנחה

בסליו 60 אחוזי הנחה.
עירוני מציינת: "הצפי הוא ל־30,000 איש מידי יום והקניון מאפשר לכל החנויות להוציא דוכנים ושולחנות עם מבצעי חורף של מוצרים 2017-18 במחירים מאוד אטרקטיביים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר