פקקים ביציאה מפארק סיבל בראש העין. צילום באדיבות התושבים
פקקים ביציאה מפארק סיבל בראש העין. צילום באדיבות התושבים

הרמזור בכניסה לפארק סיבל הופך את היציאה ממנו לסיוט

עובדים בפארק התעשייה אפק בראש העין מתלוננים שכעת לוקח להם לצאת מהפארק כמעט שעה לעומת 10 דק לפני התקנת הרמזור: "אנשים שיוצאים בארבע וחצי מהעבודה מגיעים הביתה לא לפני השעה שש וחצי שבע בערב. זה בהחלט לא זמן סביר"

פורסם בתאריך: 28.11.17 15:20

תושבים שעובדים בפארק התעשייה אפק בראש העין, המכונה גם פארק סיבל, מתלוננים כי מאז שהותקן לפני כשבועיים רמזור בכניסה לפארק, היציאה ממנו הפכה לסיוט. לטענתם, לפני התקנת הרמזור היציאה מהפארק ארכה לא יותר מ-10 דקות, אולם כעת הם נאלצים לעמוד ברמזור לעיתים למעלה מ-45 דקות –  זמן ארוך לכל הדעות.

"מהרגע שהתקינו את הרמזור, היציאה מהפארק הפכה להיות בלתי אפשרית", אומר אחד העובדים. "בהתחלה העירייה עשתה מעין פיילוט במטרה לבדוק כמה זמן לוקח לצאת – ואני באמת לא יודע מה היו התוצאות כי מישהו החליט שזה בסדר לחבר את הרמזור. זה לא הגיוני משום שכשהרמזור לא פעל לא היו פקקים כאלה".

בהתחלה הייתה כיכר במקום שגרמה לכיכר, אבל מהרגע שהרסו אותה אומרים התושבים שהתנועה זרמה. "פנינו כמה פעמים לעירייה ולכל גורם אפשרי, על מנת לבטל את הרמזור, ולצערינו זה לא עזר", מסביר העובד. "לא ייתכן שאני יוצא מהעבודה בשעה 16:30 ולוקח לי לפעמים כמעט שעה להגיע לכביש הראשי. מי שלא מתגורר בראש העין ויש לא מעט עובדים כאלה, מגיעים הביתה לא לפני השעה שש וחצי שבע בערב. זה בהחלט לא זמן סביר".

עובד אחר  מספר: "הבעיה נוצרה כאשר החליטו לחבר את הרמזור ואז נוצר מצב שאין מפארק סיבל יציאה ימינה חופשי, שזה אומר שכל אחד מתעכב ברמזור עוד כמה דקות וזה יוצר פקק נוראי. מה שהם צריכים לעשות הוא שבשעה שהעובדים יוצאים מהמקום – או לעשות ימינה רמזור חופשי או להאריך את הרמזורים שיוצאים מהפארק, על מנת שהרכבים יצליחו לצאת מהמקום".

תגובת העירייה: "אנו מודעים למצב בפארק, ונמצאים בו מדי יום על מנת לטפל בבעיה. בשבועיים האחרונים הייתה תקלה ברמזור של נתיבי ישראל בצומת ולא ברמזור החדש של הפארק. אנו עומדים בקשר יומיומי עם נתיבי ישראל בעניין והם הגיעו אתמול לפארק על מנת לפתור את הבעיה. מבירור עם נתיבי ישראל, התקלה ברמזור טופלה כך שאנו מקווים שהמצב ישתפר. בנוסף, מצאנו כי כנראה ישנה בעיה בכיכר (ליד החניון של חברת אפיקים) ועל מנת לוודא שאכן זו הבעיה, משטרת כפר קאסם תשלח שוטרים עד סוף השבוע על מנת להכווין את התנועה באזור הכיכר. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב ולבצע פעולות נוספות על מנת להקל על המצב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גולדי

    מה לגבי הכניסה השניה שמותכננת לפארק ? דיברו על זה ב 2017 ואמרו שתוך שנתיים יסיימו
    זה יקל על העומס בבקרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר