עיריית ראש העין
עיריית ראש העין

הוט הסירה שלוש אנטנות מעל גג בניין העירייה

כעת נותרו עוד שתי חברות סלולריות שנדרשות להסיר את האנטנות שלהן מגג הבניין משום שעברה שנה מאז תום מועד שכירת השטח, ולאור דרישת התושבים המתגוררים בסמוך

פורסם בתאריך: 8.12.17 09:11

לאור דרישת עיריית ראש העין, הסירה בשבוע שעבר חברת הוט שלוש אנטנות סלולאריות שהוצבו על גג בניין העירייה. בעירייה דורשים כעת גם משתי חברות סלולריות נוספות לעשות כן.

לטענת העירייה ההסכם להצבת האנטנות על גג העירייה תם לפני כשנה, אך חלק מהחברות לא ממהרות להסיר את האנטנות, מה שמאלץ את העירייה לפנות להליכים משפטיים. "בשבוע שעבר הסירו בחברת הוט את האנטנות שלהם לאחר שחוזה השכירות שלהם תם", אומר גורם בעירייה. "הם הגיעו עם המנופים והורידו את האנטנות. בעירייה דורשים כעת גם משתי חברות סלולר נוספות להסיר את האנטנות שלהם מהגג, ועד כה זה לא נעשה".

 

במחלקת איכות הסביבה בעירייה מציינים כי הסיבה להסרת האנטנות היא דרישת התושבים שמתגוררים בסמוך. "אמנם האנטנות הוצבו באופן חוקי לאחר שהחברות שכרו למעשה שטח ציבורי על גג העירייה"אומרת מנהלת מחלקת איכות הסביבה בעיריית ראש העין, דפנה לביא. "אך ברגע שנגמר החוזה העירייה דרשה מהם להסיר את האנטנות. יש לציין כי הסיבה לכך היא לא בעיה של קרינה, אלא מעורבות של התושבים הסמוכים ודרישה מצידם להסיר את האנטנות שנמצאות ליד ביתם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר