שוק ראש העין. צילום זאב שטרן
שוק ראש העין. צילום זאב שטרן

מאבטחים החליפו את רוב השוטרים בשוק ראש העין

זכיין השוק, דוד כהן: "השיקול שלי לא היה כלכלי וזה לא שרצינו לחסוך כסף, אלא רק בגלל קושי של המשטרה. אני לא בא אליהם בטענות. בשטח, חשוב לציין, לא מרגישים את ההבדל"

פורסם בתאריך: 11.12.17 17:45

ביום שישי האחרון חלו שינויים באבטחת השוק העירוני בראש העין: את מרבית השוטרים ששמרו על המקום עד עתה החליפו מאבטחים חמושים. זכיין השוק, דוד כהן, מעלה את האפשרות להציב בכניסה לשוק מגנומטר כבר במהלך ינואר פברואר הקרובים כדי לתגבר את מערך האבטחה.

עד כה אבטחו את השוק שמונה שוטרים, אך בשישי האחרון אבטחו את השוק שלושה שוטרים בתוספת ארבעה מאבטחים עם נשק. כהן: "ההחלטה על השינוי הייתה שלי. כרגע יש ארבעה מאבטחים חמושים שאליהם מתווספים שלושה שוטרים חמושים ועוד שישה מאבטחים לא חמושים. כדי להעסיק שוטרים צריך לשלם עוד 700 אלף שקלים בשנה למשטרה. כעת הגענו להסכמה כי גם למשטרה יש קושי לספק שוטרים לשוק מבחינת כח האדם שלה. יש להם את המשימות ואת הפעילויות שלהם, וגם צריך להבין שאין חובה להעסיק שוטרים לאבטחת השוק. השיקול שלי לא היה כלכלי וזה לא שרצינו לחסוך כסף, אלא רק בגלל קושי של המשטרה. אני לא בא אליהם בטענות. בשטח, חשוב לציין, לא מרגישים את ההבדל. המאבטחים הם חמושים כמו השוטרים והם עומדים בשתי הכניסות לשוק".

בנוגע למגנומטר ציין כהן: "בתחילת ינואר או פברואר אנו שוקלים להכניס מגנומטר לשוק. אני רוצה להיות שקט ורגוע בנוגע לאבטחת השוק. אני רוצה שיהיה ביטחון במאה אחוז. המטרה היא שלפחות אחד יוצב בכניסה הראשית לשוק. היום יש מאבטחים שבודקים עם מגנומטר ידני. אני צריך לקבל הצעת מחיר בנושא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר