ראש העין כללית. צילום זאב שטרן
ראש העין כללית. צילום זאב שטרן

מה אתם הכי אוהבים בעיר? פרלמנט ראש העין מתמלא גאווה

שאלה אחת בשבוע, והפעם: לרגל הגעתה של ראש העין ל-50 אלף תושבים, מהי עבורכם ראש העין ולמה אתם הכי מתחברים בה?

פורסם בתאריך: 29.12.17 09:10

אלונה דור קולן

הפרלמנט- אלונה דור קולן

"אין עוד עיר נפלאה להתגורר בה כמו ראש העין. כל כך הרבה דברים אני אוהבת בה. משאבי הטבע והנופים הטבעיים שהולכים ומצטמצמים לדאבוני. פריחת הרקפות, הכלניות, הצבעונים ושלל פרחים אחרים ביער ראש העין ובגן הלאומי מגדל צדק. זרימת מי הגשם בנחל רבה ויובליו הממלאים בחורף את האגם המלאכותי שמפלסו עולה בחורף לשמחתם של הברווזים, הברבורים והדגים. אני אוהבת את השקט שהופר בשנים האחרונות בגלל הבנייה הבלתי פוסקת בגבעות המזרחיות. אוהבת את אירועי התרבות והמוזיקה, את השוק של יום שישי ויותר מכל את ההון האנושי, האיכותי, טוב הלב והרגיש יותר מכל מקום אחר בארץ. ראש העין היא 'עיר משפחתית' שהתברכה באוכלוסייה איכותית ואכפתית. ערך החסד מאוד משמעותי בעיר. העזרה ההדדית, הנתינה והתמיכה בחלש הן מאבני היסוד. תושבים עם לב זהב אשר תורמים מזמנם וכספם למען הזולת. בראש העין האדם החלש לא ילך לאיבוד. בעיר מתנדבים רבים המסייעים לנזקקים באופן יום יומי בכל תחומי החיים ואף שולחים סיוע לנזקקים בערים אחרות בארץ". (דור קולן היא חברת מועצה לשעבר)

אוהד אבידר

אוהד אבידר

"אני אוהב את הקהילתיות, הערבות ההדדית והדו קיום בין תושבי העיר. העיר שלנו בנויה משכונות ותיקות וחדשות, כאשר המאפיין המשותף ביניהם היא המשפחתיות, הכנסת האורחים, הלבביות, החום ואהבת איש לרעהו. הדבר בא לידי ביטוי בניחום אבלים, כשרבים מגיעים לבתי האבלים לנחם, לעזור לנקות ולבשל. הדבר בא לידי ביטוי בתרומות למשפחות נזקקות בסתר. את 'הגשר' הבנוי והמגשר בין כל חלקי השכונות צריך לשמר ולטפח בסבלנות ובסובלנות". (אבידר הוא מתמחה במשרד עורכי דין)

מירב חתוקה

מירב חתוקה שני נשי מסיבת חנוכה. צילום יח"צ

צילום יח"צ

"אני הכי אוהבת את האנשים. בעיקר בשכונה הוותיקה. אנשים טובים, מאירי פנים. גם בעלי עסקים וחנויות. כולם כבר מכירים את כולם וזה ממש מרגיש כיף להיכנס לקנות. כמובן שבגלל ההיכרויות האישית אנשים מעדיפים לקנות בעיר וזה מחזק את בעלי העסקים. דבר נוסף ומאוד חשוב וערכי: דאגה להורים המבוגרים. כמי שהוריה לא חיו פה והבאתי את אמי לגור בראש העין בגיל די מבוגר, אני רואה זאת בעין הכי אובייקטיבית ובהשוואה לערים אחרות. יש פה פעילויות מקסימות למבוגרים. אולי הכי חשוב, זה שמרגיש שיש להם מקום ושאכפת לקברניטי העיר מהם, ובעקבות זאת לשאר התושבים. מאוד מכבדים פה את המבוגרים. זה מתבטא בכך, שעוצרים למבוגר ומסיעים אותו למחוז חפצו, מתאזרים בסבלנות, גם כשהוא נוהג בקלנועית חוסם את נתיב הנסיעה בנסיעה איטית ולעיתים אף מסוכנת. מעבר לכך, העיר גם יוצרת קליטה נעימה לתושבים החדשים, שזה לא פשוט בכלל. כשאני נפגשת עם אנשים אני שומעת דברים נעימים ומחממי לב על המגוון האנושי שיש בעיר. בקיצור, כיף לי פה מאוד ואני נהנית לארח אצלי בערבי נשים נשים מקסימות וחדשות בכל מפגש". (חתוקה היא יו"ר מועדון נשים אביב)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר