עיריית ראש העין
עיריית ראש העין

העירייה חילקה עלון מטעמה לתושבים: "רוצים למכור לנו שהכל זהב ונוצץ"

תושבים וגורמים באופוזיציה מבקרים את חוברת הכרומו החדשה שהוציאה העירייה ובה מסוכמים פעילויות שנת 2017. חבר המועצה איתן תם: "אני בטוח שתצא עוד חוברת כזאת במהלך שנת הבחירות שתציין כמה ראש העיר עשה ועוד יעשה"

פורסם בתאריך: 10.1.18 09:16

עלון יוקרתי שחילקה העירייה בבתי התושבים גרר ביקורת גם בזירה הפוליטית. בחוברת שכותרתה "ראש העין עיר העתיד", צוינו סיכומי שנת 2017 ויעדי שנת 2018. את החוברת פותחת ברכתו ראש העיר שלום בן משה וברכת סגנו מיכאל מלמד, ומוזכרים בה פרויקטים שנעשו או שמתוכננים לשנה הקרובה,  בתוספת תמונות והסברים.

החוברת שהופצה בראש העין. צילום אילן אפלבויים

החוברת שהופצה בראש העין. צילום אילן אפלבויים

התושבים לא נשארו אדיבים לחוברת, שמגיע על רקע החלטת העירייה משבוע שעבר לחדש את חיוב אגרת השמירה ותשלום הארנונה מהתושבים. יש לציין כי במהלך הקדנציה האחרונה כבר חולקה חוברת דומה בבתי התושבים וגם אז היא גררה ביקורת.

"מדובר בחוברת שחולקה בבתים, מושקעת מאוד עם דפי כרומו כשכל חברי הקואליציה מצולמים בה", אומר חבר המועצה איתן תם. "זו חוברת מיותרת לחלוטין שעלתה להערכתי עשרות אלפי שקלים ואולי אף יותר. אני בטוח שתצא עוד חוברת כזאת במהלך שנת הבחירות שתציין כמה ראש העיר עשה ועוד יעשה. חבל מאוד שמחלקים חוברת כזאת".

"הנה עוד חוברת מבית היוצר של העירייה", ציינה תושבת מהעיר. "רוצים למכור לנו שהכל זהב ונוצץ. אני חושבת שחבל על החוברת שנזרקת לבסוף לפח".

תגובת העירייה: "חוברת 'דו"ח לתושב' מציגה את העשייה העירונית של אגפי העירייה בשנת 2017 ואת תוכניות העבודה לשנת 2018. מחובתנו כרשות לדווח לתושבי העיר על העשייה העירונית ותקציב החוברת מופיע בספר התקציב העירוני מדי שנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר