נטיעות. צילום אליהו הרשקוביץ
נטיעות. צילום אליהו הרשקוביץ

אלו הן כל פעילויות ט"ו בשבט ראש העין

הפעילות לט"ו בשבט של הטיול המוסיקלי שהייתה אמורה להתקיים בשביל הפריחה בעיר נדחתה בשבוע בשל הגשמים. קבלו את כל אירועי החג בעיר לשבוע הקרוב

פורסם בתאריך: 26.1.18 08:20

עיירת ראש העין הודיעה שלאור הגשם, הפעילות לט"ו בשבט של הטיול המוסיקלי שהייתה אמורה להתקיים היום (שישי) בשביל הפריחה בעיר נדחתה לשישי הבא ה-9 בפברואר.

אך למרות שהטיול נדחה, בראש העין יתקיימו פעילויות נוספות לרגל החג. החברה העירונית מקום בלב מעלה ביום ג' ה-30 בינואר בשעה 17:30 את ההצגה "מר זוטא ועץ התפוחים" בבית הספר הצומח ע"ש פרס. בנוסף תתקיים פעילות תנועה מוזיקלית "איזו שמלה לבשה השקדייה ביום הולדתה?", בחלוקה על פי קבוצות גיל.

גם המחלקה למורשת ישראל יקיימו מגוון אירועים לציון ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות. האירוע המרכזי למשפחות יתקיים בבי"ס ממ"ד רמב"ם ביום ט"ו בשבט עצמו ה-31 בינואר החל מהשעה 16:30. האירוע ייפתח בנטיעות בשטח בית הספר. לאחר מכן, במתחם הבוגרים יתקיים משחק שלטים אינטרקטיבי ומשעשע. כל ילד או ילדה יקבלו שלט ויתמודדו בחידון שאלות שיעסוק בט"ו בשבט ובארץ ישראל. במתחם נוסף ייצרו הקטנטנים ראש דשא ויצירות נוספות. למחרת, ביום חמישי ה-1 בפברואר בשעה 20:30 באולפנא יתקיים "מפגשנוער" הקרב של חיי – מפגש ייחודי עם ניר רובין – החובש מבנת ג'בל על הלילה ששינה את חייו. המפגש עוסק בערכים, אמון, חברות והכרת הטוב ומיועד לכיתות ט' ומעלה.

ביום שלישי ה-6 בפברואר בשעה 20:30 יתקיים שיעורו של רב העיר פתח תקוה, הרב מיכה הלוי, בבית הכנסת הספרדי פסגות אפק. השיעור פתוח לכלל הציבור. לסיום, במוצאי שבת ה-10 בפברואר יתקיים מלווה מלכה ארץ ישראלי, מפגש קהילתי מהנה סביב שולחנות ערוכים בו ישירו, יספרו וידרשו בשבחה של ארץ ישראל. המפגש יתקיים בליוויו המוזיקלי של משה תורג'מן.

"השתדלנו לתת פריסה רחבה ביותר של פעילויות שתתאים למגוון של גילאים ומגזרים", מסר ראש המחלקה למורשת ישראל עדי אביני. "לפעילויות שותפים רבים המחלקה למורשת ישראל, הגרעין התורני רוח חדשה, ישיבת ההסדר אורות משה, מרכז זהות ובני עקיבא. אנו מאמינים בשותפויות ופועלים באופן שייטיב עם כלל הקהילה בעיר. ט"ו בשבט הוא חגיגה ישראלית של צמיחה ופריחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר