חנוך עוז. צילום יח"צ
חנוך עוז. צילום יח"צ

מדוע נדחה מינויו של חנוך עוז לממלא מקום ראש העיר?

גורמים במועצת העיר טוענים כי היו ביניהם ש"עשו שרירים" ולא הגיעו לישיבת המועצה בה אמור היה להתמנות חנוך עוז לממלא מקום ראש העיר. עוז: "אני מאמין שבישיבה הבאה המינוי יאושר"

פורסם בתאריך: 31.1.18 19:26

מינויו של חנוך עוז לתפקיד ממלא מקום ראש העיר ירד מסדר היום במהלך ישיבת המועצה האחרונה. יש הסבורים כי ישנם חברי מועצה בקואליציה ש"עשו שרירים", לא הגיעו לישיבה, ולכן היה חשש שלא יתגבש רוב של שמונה חברי מועצה שיצביעו עבורו. לפיכך, החליט ראש העיר לדחות את המינוי בשבוע.

"ראש עיר לא מצליח לקיים משמעת קואליציונית", אומר חבר המועצה איתן תם, "היו רק שישה חברי מועצה שהצביעו בעד. לכן ראש העיר אמר שהוא מעדיף שכל חברי המועצה שלו יהיו ושזה ידחה לשבוע הבא. זה אקט אלגנטי שנועד לטשטש את העובדה שלא היה לו רוב. אני החלטתי שאני לא מתכוון להיות עלה תאנה של הקואליציה. אני כחבר אופוזיציה לא יכול לתמוך במהלך שהקואליציה בעצמה לא יכולה לתמוך בה".

"אני אמרתי שאני אצביע לכל מי שראש העיר יביא כי חייבים להצביע על פי החוק", אומר חבר המועצה עוזי אשוואל, "רק ראש העיר יכול לבחור ממלא מקום. ראש העיר אמר שיביא זאת לישיבה הבאה וככה סגרנו את הנושא. בהצבעות מהסוג הזה לא יודעים מה ניסגר בחדרי חדרים. לא הייתה הצבעה בסופו של דבר".

כזכור, מאז התפטרותו של בן (בנגה) בית אור מתפקיד ממלא מקום ראש העיר לפני כשנה, לא מונה עדיין ממלא מקום – אף שפקודות העיריות מחייבות זאת. בתשובה לשאילתא של חבר המועצה עוזי אשוואל ליועצת המשפטית של העירייה פרומה פורט היא ציינה כי יש חובה לבחור ממלא מקום. בעירייה ציינו בשבוע שעבר כי אכן ראש העיר מתכן להביא את מינויו של עוז לאישור מועצת העיר, אך כעת מתברר כי הרוב לכך אינו בהכרח בהישג יד.

תגובת חנוך עוז: "בשל היעדרות של מספר חברי מועצה המינוי נדחה לשבוע הבא. אני מאמין שבישיבה הבאה הוא יאושר".

מהעירייה נמסר: "אין תגובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר