אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ההורים השביתו את הגן בטענה שהסייעת צועקת ומכנה את הילדים בשמות גנאי

אביו של אחד הילדים: "אשתי אמרה לה שהיא לא מוכנה שהיא תדבר כך ליד הילד, הסייעת השיבה שהבן שלנו התנהג כמו בהמה". העירייה: "מקום בלב בדק את התלונות ומקדם פתרון שמקובל על שני הצדדים"

פורסם בתאריך: 21.2.18 18:25

ביום ראשון השבוע הושבת צהרון בראש העין לאחר שלטענת ההורים אחת הסייעת בצהרון קראה לכאורה לילד בהמה וצעקה על ההורים. לטענת ההורים הבעיות החלו כבר בתחילת שנת הלימודים, אולם בעקבות המקרה האחרון החליטו "לשים לזה סוף", לטענתם.

"כבר תקופה ארוכה פונים אלי הורים מהגן שיש בעיות עם הסייעת בצהרון והם ביקשו שנשים לב לכך", אומר נציג ההורים. "ביום שלישי שעבר פניתי לסייעת ולקחתי אותה לשיחה, אמרתי לה שיש תלונות שהיא צועקת על הילדים ובתגובה היא התחילה לצעוק עלי שהיא לא צועקת, שזה הקול שלה ושאף אחד לא יחנך אותה. כל זה התנהל בצעקות. אמרתי לה שאפשר לשוחח בשיחה נעימה והיא אמרה שזה הקול שלה. בקשתי ממנה שתיקח את זה לתשומת לבה. ביום חמישי, אשתי הגיעה לאסוף את הבן שלנו והיא אמרה לה שהיא חייבת לדבר איתה. אשתי בקשה לדעת מה קרה והיא התחילה להגיד לה שהבן שלנו הגיע לה עד פה – וכל זה ליד הילד. כשאשתי אמרה לה שהיא לא מוכנה שהיא תדבר כך ליד הילד, הסייעת השיבה שהבן שלנו התנהג כמו בהמה ושהוא שיגע אותה והשתולל. אשתי ענתה לה שבמידה ויש בעיה היא צריכה לדבר אתנו ואנחנו נטפל בזה, אבל לא מדברים כך ליד הילדים והיא בטח לא תצרח לא על הילד ולא עליה".

לדבריו אחת הסייעות שהייתה עדה לשיחה פנתה לאותה הסייעת והעירה לה על צורת הדיבור שלה. "הסייעת הסתובבה אליה, אמרה לה שסתום את הפה ושנמאס לה מכל ההורים שחושבים שהם יודעים לחנך את הילדים ושנמאס לה מהגן הזה", אומר האב בכאב. "אשתי ניסתה להבין ממנה למה היא ממשיכה לבוא לעבודה, אז בהתחלה היא אמרה שהיא לא תבוא יותר ואחרי שניה היא הודיעה לאשתי שהבן שלי לא יהיה ביום ראשון".

בסוף השבוע כינסו ההורים ישיבת חירום וביום ראשון החליטו לא לשלוח את הילדים לצהרון. "ההורים לקחו יום חופש ובאו לאסוף את הילדים. כשהסייעת ראתה את זה, היא יצאה החוצה והתחילה לצעוק שהאמת תצא לאור והיא תספר את האמת שלה", אומר האב. לדבריו במקום נחכה גם נציגת "מקום בלב" וכי השיחה הוקלטה. "לצערי, זה עבר לפסים אישיים וכל זה ליד ההורים", הוא אומר. "כשהשמעתי את השיחה לממלא מקום מנכ"ל מקום בלב, מאיר צוריה, הוא אמר לי שזה קו אדום מבחינתו ושהסייעת לא תמשיך לעבוד יותר. למחרת היא כבר הגיעה לצהרון".

לטענת ההורים, כבר מתחילת השנה הם מתלוננים על בעיות כמו מראה שבורה בצהרון, מספריים שהילדים הסתובבו איתם, צואה שנמרחה על הקיר ולוחות תוכן שהושמדו. "בכל פעם שפנינו למקום בלב, הם ציינו שזה לא קרה בצהרון", הוא מוסיף. "לנו ההורים נמאס. אנחנו דורשים קודם שהסייעת לא תמשיך לעבוד בצהרון ושימצו איתה את הדין. לנו ההורים יש אפס סבלנות לאלימות מילולית גם כלפי הילדים וגם כלפי ההורים".

בהנהגת הורי הגנים היישובית אמרו בתגובה: "מתחילת השנה הצהרון חווה חוסר יציבות. אנחנו לא נקבל מצב שבו סייעות מרימות קול על ילדים, זאת ועוד לא נקבל מצב שבו סייעת בצהרון קוראת לילדים בשמות גנאי. אנחנו תומכים בשביתה שנעשתה בצהרון וקוראים לממלא מקום מנכ"ל 'מקום בלב', לכבד את הבטחתו לנציגות ההורים בגן ולהחליף את הסייעת המדוברת".

תגובת העירייה: "נושא הצהרון מטופל על ידי מקום בלב בתיאום מלא עם הנהגת ההורים והורי הצהרון. מ"מ מנכ"ל ומנהלת האגף לגיל הרך במקום בלב נמצאים בקשר יומי עם ההורים ונציגיהם. מקום בלב בדק את התלונות ומקדם פתרון שמקובל על שני הצדדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר