התמרורים המתקלפים
התמרורים המתקלפים

תופעה חמורה: "התמרורים פגומים"

תושבים תיעדו והעלו לפייסבוק תמרורים מתקלפים בכל רחבי העיר. העירייה: "רשות החניה העבירה דרישה לקבלן לא לספק יותר תמרורים שיוצרו בהדבקה"

פורסם בתאריך: 12.3.18 12:37

תושבים בראש העין עדים לאחרונה לבלאי של תמרורים ברחבי העיר. בחלק מהתמרורים מתקלפים באופן משמעותי וחלקם כמעט ונופלים ממנה. ברור כי מאחר ומדובר בתמרורים יש לנושא חשיבות גדולה, שכן תועדו על ידי תושבים גם תמרורי עצור שהתעלמות מם עלולה להיות מסוכנת במיוחד. בנוסף תועדו מתקלפים תמרורי אין חניה, אין כניסה, חניית נכים, תמרור על כניסה לכיכר תנועה או כניסה לכביש חד סיטרי. בעירייה מפתיעים ואומרים כי סופקו תמרורים שיוצרו בהדבקה ומתקלפים מהר, וכי ביקשו מהקבלן שלא להציב כאלה יותר.

חבר ועדת התחבורה שהבחין בתמרורים, מספר: "בסוף כל התמרורים מתקלפים אט אט. בהתחלה ראיתי תמרור אחד ופתאום שמתי לב שיש עוד תמרורים כאלו. בעירייה אומרים שחלק הוחלפו כבר וחלק יוחלפו בהמשך. לדעתי אין מנוס מלקיים בדיקה של כל התמרורים כדי להבין את גודל הבעיה. אני לפחות נתקלתי בתמרור אחד שכבר החליפו תמרור לחניית נכים".

לדבריו הסכנה בתמרורים כאלה גדולה מאוד. "בוודאי שאם יש תמרור של אין כניסה שהתקלף למשל, אז רכב יכול להיכנס בטעות ולגרום לתאונת דרכים", הוא מוסיף. "דיברתי עם רשות החניה שאחראים על התמרורים ונאמר לי שהיצרן יחליף את התמרורים הללו. לדעתי אם מישהו יעבור עבירת תנועה בגלל תמרור שמתקלף, שוטר לא ייתן לו דוח. אולי פרט לתמרור עצור שלדעתי הוא קצת שונה כי יש לו מבנה מיוחד שמזהים אותו לפי הצורה שלו, אבל כל היתר הם די דומים. אם יש למשל תמרור איסור חניה שהוא מקולף, אז לדעתי גם לא צריך לתת דוח. מדובר בתופעה חמורה מאוד. העירייה חייבת לעבור תמרור אחר תמרור ולהחליף לפני שהוא יתקלף לגמרי".

סוגיית התמרורים המתקלפים עלתה לדיון גם בהתכתבות של חברי ועדת התחבורה העירונית מול העירייה. חלקם ציינו כי נתקלו בתופעה וביקשו לדעת מדוע ישנם תמרורים שמודבקים.

תגובת העירייה: "לצערנו, סופקו תמרורים שיוצרו בהדבקה. רשות החניה העבירה דרישה לקבלן לא לספק יותר תמרורים שיוצרו בהדבקה אלא בדפוס משי בלבד. חלק מהתמרורים הפגומים כבר הוחלפו והיתר בטיפול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    לא קצת הזוי שפונים לקבלן בבקשה לא להתקין עוד תמרורים מתקלפים … במקום לקנוס אותו ולהביא קבלן רציני…:/ העיריה כרגיל חושבת על הקבלנים ורודפי הקולות שלה במקום על האזרחים שמשלמים מכספם על טעויות העיריה … עצוב לראות שכלום לא משתנה במדינה:(

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר