נפתלי בנט. צילום תומר אפלבאום
נפתלי בנט. צילום תומר אפלבאום

שר החינוך: "יש לראש העין במה להתגאות במערכת החינוך העירונית"

בסיור שערך שר החינוך נפתלי בנט, ביום שלישי, הוצגו בפניו נתונים בית ספריים המשקפים עלייה משמעותית באחוזי הבגרות, אחוזי גיוס גבוהים ואחוזי נשירה אפסיים

פורסם בתאריך: 14.3.18 13:50

שר החינוך נפתלי בנט ביקר ביום שלישי בבוקר בראש העין. השר בנט הגיע לביקור עבודה באולם הישיבות בבניין העירייה יחד עם צוות משרדו וצוותי הפיקוח וההנהלה של מחוז מרכז במשרד החינוך. ראש העיר שלום בן משה, פתח את המפגש והציג בפניו את מערכת החינוך העירונית, את ההתפתחות האינטנסיבית של העיר והגידול המשמעותי באוכלוסייה ואת הצורך הדחוף להעתיק את קווי המתח אל מחוץ לעיר.

מנהלת תיכון בגין, פזית היבש, ומנהלת אולפנת זבולון, רחל רדא, הציגו את הנתונים הבית ספרים המשקפים עלייה משמעותית באחוזי הבגרות, אחוזי גיוס גבוהים, אחוזי נשירה אפסיים ואת הרוח הערכית החיובית בבתי הספר.

מנכ"ל העירייה שלמה שילה סקר את ההתפתחות של העיר נוכח הסכם הגג, את המאפיינים של האוכלוסייה המגיעה לעיר, את האתגרים הצפויים לעיר מבחינה תקציבית ואת הצורך החיוני בתקצוב מלא של בתי ספר צומחים, התאמת המבנים למוסדות החינוך בעיר הקיימת ועוד.

ד"ר נגיסט מנגשה מנהלת אגף החינוך והנוער הציגה את הגידול המשמעותי במספר התלמידים, את המצפן החינוכי של ראש העין הכולל מעבדת חדשנות אסטרטגית לחינוך ומשלב בתוכו את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ואת הקהילה.

סיגל שיינמן סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, הציגה את חזון קריות החינוך, שיהוו מרחב פיזי המותאם ללמידה חדשנית ולצרכי המאה 21 בהלימה למצפן ראש העין.

השר התרשם מפעילות מערכת החינוך העירונית ואמר בדבריו כי ראש העין נמצאת באתגר בלתי נתפס וחשוב לשמר ולחזק את הרוח הערכית בבתי הספר. השר ציין לשבח את נתוני הנשירה הנמוכים ביותר בראש העין בהשוואה לממוצע הארצי וזאת למרות שלא ממיינים את התלמידים בבתי הספר התיכוניים בעיר. בנוסף, השר ציין לטובה את אחוזי הגיוס הגבוהים לצה"ל ואמר כי יש לראש העין במה להתגאות במערכת החינוך העירונית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ר

    מה עם בית ספר עתיד מה התקדם שם עושים שם בגרויות כל הילדים או חצי כן חצי לא רוב הדתיים שולחים את ילדהם לבתיי ספר על רמה גבוהה מחוץ לעיר ראש העין

  2. ף

    בנט בנט מה לגביי בתיי ספר דתיים דתי ממלכתי בראש העין. גם אפס נשירה מבית ספר תבדוק על הדתיים לא מדבר בנט בגלל זה חלקם לומדים לימודים גבוהים משלמים הרבה כסף שילדהם יצליחו ושיהיה להם בגרות מלאה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר