השטח עליו יוקם המקווה מרחפן. צילום: אילן שתיוי
השטח עליו יוקם המקווה מרחפן. צילום: אילן שתיוי

סערת המקווה: התושבים שוקלים גיוס כספים למאבק משפטי

אחד ממובילי המאבק, זוהר אהרוני: "כרגע האופציות שלנו הם או לגייס שוב כספים לטובת מאבק משפטי או שחברי המועצה עצמם יחליטו להחזיר זאת לדיון במועצת העיר"

פורסם בתאריך: 15.3.18 07:54

שבוע לאחר שמועצת העיר אישרה את הקצאת השטח לעמותה פרטית לטובת בניית מקווה בשכונת פסגות אפק, התושבים טרם החליטו כיצד ימשיכו את המאבק. עם זאת, הם לא פוסלים את האפשרות לגייס כספים לטובת מאבק משפטי.

כזכור, מועצת העיר אישרה ביום שלישי שעבר את הקצאת השטח ברוב קולות זאת בשעה שמחוץ לחדר הישיבות הפגינו תושבי פסגות אפק שדרשו מחברי המועצה שלא לתת יד להקמת מקווה בסדר גודל שכזה. במסגרת המאבק, הגישו התושבים עתירה לבית המשפט נגד ההחלטה להקצות את השטח בטענה כי לא נעשה מיפוי של צרכי השכונה וכי זו נעשתה שלא במסגרת מינהל תקין. בית המשפט החליט כי יש להחזיר את הדיון למועצת העיר.

אחד ממובילי המאבק, זוהר אהרוני, אמר השבוע כי התושבים טרם החליטו כיצד יפעלו. "כרגע אישורו את החוזה במועצה, אך זה עוד מוקדם מידי לדעת מה נעשה בתגובה", הוא אומר. "טרם ידוע אם אנחנו הולכים למאבק משפטי וזה גם תלוי בחברי המועצה. כרגע האופציות שלנו הם לגייס שוב כספים לטובת זה. אופציה נוספת היא שחברי המועצה עצמם יחליטו להחזיר זאת לדיון במועצת העיר. זה עוד מוקדם לקבל החלטה, אך עם זאת אין לנו הרבה זמן כי יש רק 45 ימים לטובת הגשת ערר על החלטת מועצת העיר".

יש לציין כי במסגרת המאבק הפוליטי, שניים מחברי הקואליציה, סגנית ראש העיר סיגל שיינמן, וחבר המועצה עומר שכטר, שניהם מסיעת מרצ, התנגדו להקצאת השטח – מהלך לא שגרתי בו חברי קואליציה מצביעים נגד החלטה של ראש העיר. עם זאת, הם גם לא התפטרו מתפקידם, וגם לא פוטרו על ידי ראש העיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר