שלו סולימן
שלו סולימן

מזכ"ל מועצת הנוער: "נזרקתי מהמועצה"

לדבריו במחלקת נוער וצעירים הודיעו לו שהפך מפעיל חברתי חיובי לפעיל חברתי שלילי. העירייה: "הנושא מטופל על ידי הגורמים המקצועיים"

פורסם בתאריך: 25.3.18 07:10

מזכ"ל מועצת הנוער העירונית, שלו סולימן, טוען שהוא נזרק מהמועצה על ידי ראש מחלקת נוער צעירים ליאת מוסרי. סולימן, מכהן במועצה זו השנה השלישית ולטענתו, בחודשים האחרונים, מאז שהוחלף הרכז, בעירייה לא אוהבים את דבריו ואת טון הדיבור שלו.

"יש בעיה במועצה", הוא מסביר. "זה החל לאחר שהרכז הקבוע עזב ורק לאחר זמן רב הגיעה רכזת מחליפה. כשהבנתי שהדברים לא מתנהלים כמו שצריך קבעתי פגישת עבודה עם מוסרי. כשהגעתי לפגישה ביום החופשי שלי, הכנתי נקודות עליהן רציתי לשוחח אתה בין השאר על הדברים האלה וגם ביקשתי לבדוק מולה, האם לאור תחלופת הרכזים יחליפו לנו את ימי הפעילות של המועצה. באמצע הפגישה הוא פשוט אמרה לי שכל מה שאני אומר לא מעניין אותה ושהם יפעלו לפי מה שהיא רוצה. היא פשוט שינתה כיוון לשיחה והודיעה לי שהיא מוציאה אותי מהפעילות של בני עקיבא בה אני מתנדב ושהיא מביאה מישהו מטעם העירייה. אמרתי לה שאני בא לדבר על מועצת הנוער ואיך היא יכולה להוציא אותי מהתפקיד שהוא בכלל לא קשור אליה. אז היא הודיעה לי שהיא אחראית על כל דבר שקשור לנוער ושהיא תעשה מה שהיא רוצה. היא גם אמרה לי שאני אגואיסט, חושב רק על עצמי ומנסה להשתלט על כל דבר. ניסיתי להסביר לה שבאתי לפגישה איתה מאחר והמועצה חשובה לי והיא התחילה לצרוח שאני מכניס את האף שלי לכל מקום".

 

מספר ימים לאחר אותה השיחה, טס סולימן במסגרת בית הספר לפולין. ביום ראשון השבוע, לאחר שחזר, ניסה לכנס יחד עם החברים במועצה פגישת מזכירות. "ניסנו לתאם את זה מול המדריכות, מאחר והיום שהן קבעו, לא התאים לנו. אז הרכזת החדשה שלחה הודעה המכוונת אליי בקבוצה של המזכירות: 'שנראה לה שקצת התבלבלתי ומי שקובע את הימים זה הם ולא אני'. ניסיתי להסביר לה שמי שאחראי על קביעת הפגישות של המזכירות, זה המזכ"ל שזה אני – וכך אנחנו עושים את זה כבר מספר שנים. זה לא עזר לי והם הוציאו אותי מקבוצת הווטסאפ של המזכירות. לאחר מכן מהקבוצה של מועצת הנוער וליאת הודיעה שלי שהיא מעיפה אותי מהמועצה עד הודעה חדשה".

נשמע מעליב.
"ניסיתי להגיד לה שלפי החוקים היא לא יכולה לעשות את זה והיא אמרה שהיא מחליטה ושאני לא יכול לחזור למועצה עד שתתקיים שיחה בנינו. הסברתי לה שזה לא בסמכותה, שאני נציג מועצת הנוער שבחרו בי כדי שאשמיע את קולם אבל לצערי, היא לא הייתה מוכנה להקשיב לי. לטענתם של ליאת ושל הרכזת בבית הספר הפכתי מפעיל חברתי חיובי לפעיל חברתי שלילי והם מתכוונים לערב את מנהל בית הספר בנושא".

תגובת העירייה: "אנו מנועים מלפרט על הנושא מאחר ומדובר בתלמיד. אולם, אין באמור הסכמה לטענות שהועלו. יש לציין כי הנושא מטופל על ידי הגורמים המקצועיים במחלקת נוער וצעירים באגף החינוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר