שלו סולימן
שלו סולימן

שלו סולימן הוחזר למועצת הנוער העירונית

חבר מועצת הנוער טען כי סולק מהמועצה, דבריו פורסמו בעיתון ולפני פסח נערכה פגישה בין הצדדים בסיומה חזר סולימן למועצה

פורסם בתאריך: 15.4.18 08:59

לפני כחודש וחצי טען חבר מועצת הנוער העירונית, שלו סולימן, כי סולק מהמועצה בידי ראש מחלקת נוער צעירים ליאת מוסרי, שלא אהבה את דרך ההתבטאות שלו. לאחר שהתפרסמה כתבה בנדון בעיתון "מלאבס ראש העין", יצרו קשר עם סולימן נציגי ועד ההורים העירוני, חברי מועצה ופעילים בעיר על מנת ללבן את העניינים.

לפני חג הפסח התקיימה פגישה בה נכחו סולימן והוריו, נציגי ועד ההורים העירוני, מפקחת משרד החינוך, נציגי העירייה ועוד. במהלך הפגישה הציג כל צד את טענותיו ובסופה הוחזר סולימן למועצה.

 

"לשמחתנו הדברים הסתדרו", אמר יו"ר ועד ההורים העירוני יאיר דואק. "במהלך הישיבה כל צד הציג את הדברים לפי ראות עינו ולאחר שהדברים לובנו הוחלט להחזיר את המצב לקדמותו. ישבנו בפגישה מספר שעות ולשמחתנו ההדורים ייושרו ושלו חזר לפעילות מלאה. לאחר הפגישה, ועד ההורים החליט לחבק את המועצה ולהיות יותר מעורב מכיוון שמדובר בדור העתיד שלנו".

ושלו מוסיף: "מועצת הנוער הוא גוף יקר וחשוב לי מאוד. לפני החג התקיימה ישיבה שבה הועלו הטענות שלי מול טענות נציגי העירייה והשבוע כבר הייתי נוכח בישיבת מזכירות. לצערי, מאחר ותקופה ארוכה לא הייתי חלק מהמזכירות, לקח לי זמן להיכנס לעניינים ואני מקווה להחזיר לעצמי את האמון במערכת על מנת שאוכל לחזור לתרום כמו בעבר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר