שלט בחירות של ישי אדוארד. צילום באדיבות המטה
שלט בחירות של ישי אדוארד. צילום באדיבות המטה

הקרב על הנראות: האם מותר לתלות שלט בחירות על גדר בית פרטי?

עיריית ראש העין ביקשה להסיר שלט בחירות גדול של המועמד לראשות העיר ישי אדוארד שנתלה על הגדר החיצונית של בית פרטי. בעיריה חזרו בהם, רק לאחר שבמטה הבחירות של אדוארד הוכיחו שהשטח שייך לבעל הבית ולא נמצא במרחב הציבורי

פורסם בתאריך: 29.4.18 16:39

פקחי עיריית ראש העין ביקשו להסיר בסוף השבוע האחרון שלט בחירות של המועמד לראשות העיר ישי אדוארד שנתלה על גדר של בית פרטי. בסופו של דבר השלט לא הוסר לאחר שהתברר לאנשי העירייה כי הוא נמצא בשטח פרטי ולא במרחב הציבורי כפי שנטען בהתחלה. אדוארד הוא אחד משלושת המועמדים שהכריזו נכון לעכשיו על מועמדותם לראשות העיר, בהם גם ראש העיר המכהן שלום בן משה ויו"ר ועד נווה אפק הצבאית, רז שגיא.

ביום רביעי בערב הגיעו הפקחים אל בית ברחוב שבזי פינת יהודה הלוי שנתלה עליו שלט בחירות גדול של אדוארד, שנתלה כחלק מקמפיין בחירות שלו. הפקחים דרשו מבעל הבית להיכנס לחצרו כדי להסיר את השלט כיוון שהוא נמצא בשטח ציבורי. בעל הבית סירב, והפקחים לדבריו, הביאו בתגובה סולמות והחלו לנסות להוריד את השלט אך לא הצליחו להסירו לגמרי.

ביום חמישי בבוקר, שלחו אנשי המטה של אדוארד שליח למחלקת ההנדסה על מנת להוציא תסריט של חצר הבית. לטענתם התברר כי המטה פעל בהתאם לחוק וכי חלקה החיצוני של גדר החצר נמצא ברשות פרטית של בעל הבית. בסופו של דבר בעירייה התרצו והשאירו את השלט על כנו.

תגובת העירייה: "נראה על פניו כי השלט נתלה על הגדר החיצונית במרחב הציבורי ולכן הייתה פנייה של הפיקוח העירוני למטה של ישי אדוארד ולתושב אצלו נתלה השלט להסיר את השלט. לאחר פנייה של ישי אדוארד למנהל האגף בנושא, נעשתה אתמול בדיקה נוספת מול הועדה לתכנון ובנייה ואכן הגדר לא נמצאת על המרחב הציבורי והליך ההורדה של השלט הופסק. יש לציין כי נושא השמירה על החוק בנושאי השילוט תישמר בקפידה בצורה שוויונית והוגנת כלפי כולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר