מדורות ל"ג בעומר צילום גיל כהן מגן
מדורות ל"ג בעומר צילום גיל כהן מגן

עיריית ראש העין החליטה: המדורות הערב מבוטלות

יו"ר ההנהגה היישובית, יאיר דואק: "ההחלטה לאסור מדורות כיתתיות בשטחים ציבוריים מבוססת על הנחיות שפורסמו על ידי משרד החינוך ונציבות הכבאות הארצית"

פורסם בתאריך: 2.5.18 13:59

עיריית ראש העין והנהגת ההורים היישובית החליטו לבטל את המדורות שאמורת היו להתקיים הערב (רביעי). בתום ישיבת חירום שהתקיימה בעירייה בהשתתפות הנהגת ההורים, המשטרה, גורמי כיבוי, מנכ"ל העיריה ונציגי הרשות, הוחלט כי לאור תנאי מזג האויר הקשים, השרב הכבד והרוחות הצפויות בערב, לאסור על קיום מדורות כיתתיות בשטחים הציבוריים בכל חלקי העיר. "החלטה זו מבוססת על הנחיות שפורסמו על ידי משרד החינוך ונציבות הכבאות הארצית", מסביר יו"ר ההנגה יאיר דואק. לדבריו ניתן לערוך "הפנינג כיתתי ללא מדורות".

 

 

החל משעות הבוקר נושא המדורות הטריד את ההורים. רבים סברו לאור מזג האוויר החם והרוחות היבשות שיש לבטלן. "אני מאוד שמחה שהחליטו לבטל את המדורות", ציינה אחת האמהות. "אתמול הבן הקטן שלי עשה מדורה וממש חששנו. מזג האוויר הוא חם בשילוב הרוחות, כל הזמן רק דאגנו להרחיק אותם מהמדורות".

בנוסף, תושבים בראש העין התלוננו שהורים שקיימו מדורות בשטחים המאושרים, ביום שלישי בערב, השאירו אותן דולקות, חלקן ממש בסמיכות לבתי המגורים. "אני מאוד מקווה, שכולם יתיישרו לפי ההחלטה של העירייה והנהגת ההורים ולא יחליטו לעשות 'רק מדורה קטנה', כי זה בקלות יכול להגמר באסון", סיכמה האם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר