בני (בנגה) בית אור
בני (בנגה) בית אור

בני (בנגה) בית אור: "אני רץ לראשות העיר"

"יש הרבה מתמודדים ואני רוצה לנצח את כולם", מצהיר מי שהיה עד לפני שנה מספר שניים של ראש העיר המכהן ועבר לספסלי האופוזיציה. לדבריו הדבר הראשון שיטפל בו אם ינצח הוא החזון העירוני

פורסם בתאריך: 4.5.18 10:44

חבר מועצת העיר מהאופוזיציה, בני (בנגה) בית אור, הודיע אמש בעמוד הפייסבוק שלו כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר. בנגה יתמודד בראש סיעה בשם "מהפך בראש". בסרטון שהעלה אחד מתומכיו לעמוד הפייסבוק שלו נכתב כי מדובר בתנועה שיצרו תושבי העיר, שניסו להניע את ראש העיר הנוכחי לפעול על פי חזונם ללא הצלחה, וכי הם מאמינים כי בנגה הוא המועמד הטוב ביותר לתפקיד בשל היכרותו העמוקה עם המערכת העירונית.

בכך הופך בנגה למועמד הרביעי לראשות העיר אחרי רז שגיא, ישי אדוארד וראש העיר הנוכחי שלום בן משה – שבנגה היה בסיעתו ושימש כסגנו כשלוש שנים עד שהתפטר בשנה שעברה ועבר לספסלי האופוזיציה.

"יש הרבה מתמודדים ואני רוצה לנצח את כולם", אומר בנגה בשיחה ראשונה לאחר הצהרתו עם "מלאבס ראש העין". "אני חושב שיש סיכוי די גבוה שאני אהיה ראש העיר, לאור הרקע שלי והניסיון שלי שצברתי בעירייה גם כסגן ראש העיר, כיו"ר החברה הכלכלית, כיו"ר מינהלת תכנון ובניית המתחמים וגם כחבר אופוזיציה. אני מגיע לעבוד בעירייה כל יום".

בנגה, מספר על התקופה בה נגלעו חילוקי הדעות בינו לבין ראש העיר, אז הבין לטענתו שיש להחיל שינוי בתפקוד העירייה. "הייתי מספר שתיים של בן משה והיו ביניינו המון מחלוקות, אך הן היו בתוך החדר הסגור", הוא אומר. "ניסיתי להשפיע על ניהול העיר והתפטרתי כי לא ראיתי שאני מצליח להשפיע. בן משה הלך בכיוונים שלא התאימו לי מה שהוביל לחוסר ההסכמה ביניינו בכל הקשור לדרך ניהול העיר. לכן, אם אני חושב שראש העיר כשל בתפקידו, אז אין בעיה שאני אתמודד מולו. זה לא שאני בן ברית ועברתי מחנה. למעשה במהלך הקדנציה התפטרתי שלוש פעמים ובכל פעם ביקשו ממני לחזור והסכמתי. בפעם הרביעית כבר התפטרתי באופן סופי".

לדבריו השינוי בעיר צריך להתחיל מהחזון. "צריך חזון, כי אין חזון לעיר. אין תוכנית אסטרטגית רב שנית לעיר ואין תוכניות עבודה. קודם כל צריך להתחיל לנהל את העיר, לנהל את העבודה עם האגפים, לערוך רפורמה בחינוך ולבדוק אפילו את האפשרות לבטל את חטיבות הביניים. צריך לטפל בנושא התחבורה כי העיר במצור, ולבנות מחדש את מינהלת תכנון ובניית המתחמים. בנוסף להקים צוות לקליטת התושבים החדשים".

האם תחבור למי מהמועמדים במהלך הקמפיין?

"אני מכיר את רוב המועמדים באופן אישי. כל מי שרוצה להצטרף אליי אני פתוח ומוכן להקשיב. עם זאת, לדעתי לא מתקבל על הדעת שאדם מנוסה וותיק כמוני יצטרף אליהם כשהם פחות מנוסים ממני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יוסי שלם

    המשפט בסוף משקף את האדם – בן אדם יהיר שלא סופר את התושב הקטן. תחזית: יהיה סגן של אחד המועמדים.
    בנוסף לכך, אדם שהיה לכל אורך הדרך הסגן של ראש העיר המכהן ולקראת בחירות מתפטר ומתמודד מולו עם ביקורת – אינו מודל לחיקוי (וזה בלשון המעטה).

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר