עומר שכטר
עומר שכטר

עומר שכטר נבחר אתמול לעמוד בראש סניף מרצ בראש העין

שכטר היה היחיד שהציג את מועמדותו לתפקיד, לאחר פרישתה של סיגל שיינמן. הוא יוביל את רשימת מרצ במועצה בשנים הקרובות

פורסם בתאריך: 10.5.18 12:53

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים בעירייה, עומר שכטר, נבחר אתמול לעמוד בראש סניף תנועת מרצ בראש העין. שכטר התייצב לבחירות כמועמד יחיד בעקבות פרישתה של סגנית ראש העיר, סיגל שיינמן, שעמדה בראשות הסיעה והובילה את רשימת מר"צ בשנים האחרונות. כעת עתיד שכטר להרכיב את רשימת המועמדים לקראת הבחירות המקומיות בעיר שיתקיימו באוקטובר.

שכטר, שמשלים בחודשים אלה את הקדנציה הראשונה שלו כחבר מועצצת העיר, לקח בין היתר, חלק בהשקת פרויקט 'שבוס' המפעיל תחבורה שיתופית בסופי שבוע, פתיחת מרכז הצעירים הראשון בעיר, פתיחת מועדון "הצריף" לנוער, פתיחת מועדון "המרתף" בערבי שישי והמאבק כנגד הקמת המגה מקווה בשכונת פסגות אפק.

 

"אני שמח מאוד על הבחירה ומודה לכל מי שתמך, ליווה והיה שותף לפעילות בשנים האחרונות, ובייחוד לשותפתי סיגל שיינמן על תרומה הגדולה להצלחת מרצ בעיר", אומר שכטר. "בימים הקרובים אפעל בכדי להרכיב רשימה איכותית של אנשי עשייה וחזון כדי שיחד נוכל להפוך את ראש העין מעיר שישנים בה לעיר שחיים בה".

שיינמן אמרה בתגובה: "כמו כל תהליך טבעי הגיע הזמן שהדור הצעיר יקח את המושכות ויוביל את העשייה קדימה. אני רואה בעומר בדיוק את המודל שיכול להוביל את העיר לעבר העתיד והאתגרים הבאים. לכן, החלטתי שלא להתמודד על ראשות רשימת מרצ ולהעביר את תמיכתי לעומר לתפקיד יו״ר הרשימה שתתמודד בבחירות הקרובות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר